2010年12月28日星期二

<嫁給您 - 花球> 大婚日鮮花球 confirmed

本來打算不買鮮花球, 但又覺得如果大婚日拎住個假花球, 又好似不太美觀, 所以最後都決定訂鮮花球.
其實好鍾意 miracle flower 的花球, 但可惜 OUT BUDGET. 於是左搵右搵下給我找到了岩 budget 而又靚的花球, 它就是 Cherish Wedding Decoration. 其實這間公司主要做 Decoration 的, 不過它的花球做得好特別 (我幾乎每一個都鍾意!!), 所以就決定找它.
花球解決了, 現在我還欠 4 大長老的襟花和各兄弟姊妹的襟花/手花. 好想可以快些 CONFIRM 所有東西.
就是這兩個花球, 令我愛上了 Cherish:

好期待 Cherish 給我做的花球.

沒有留言:

發佈留言