2010年12月20日星期一

<嫁給您> 試褂 @ 鴻運繡莊

其實早在六月時已經在婚展落了DEPOSIT 租褂, 不過一直都懶懶閒未去揀.
雖然婚紗鋪都會有褂, 但我硬係覺得租褂應該要找一些老字號才夠傳統, 冠南華太貴, 所以退而求其次我揀了 <鴻運>.
我對褂沒有太多的研究, 所以叫職員隨意拿幾件給我試...點知就中招. 她給我揀的全是一千蚊以上的 (其中一件還要二千三!!!!!), 由於之前在婚展已愛上水晶褂, 所以好容易就被她遊說到租水晶褂......最後比我原本的 BUDGET 貴了差不多一倍....
職員又說我要著 "加加細碼", 雖然著上身真的比較 FIT, 但又要 ADDITON 加 $200, 而加諗返都覺得貴..早知試試 "加細" 個效果先啦....
我現在正在後悔中 , 覺得自己好哂錢, 好內疚....

沒有留言:

發佈留言