2010年12月19日星期日

<嫁給您 - DIY> DIY 工具/材料

之前在淘寶淘了一些 DIY 工具和材料:
<工具> 壓花機, 花邊剪刀
其實未知可以用在什麼地方, 不過, 我勁 LIKE 花邊, 所以就買一個玩玩

<材料> 畫冊, 畫筆, 相角
其實 THE STUIDO 會包一張簽名布, 但我又不太想用簽名布, 所以打算自己 DIY 一本簽名冊 (但我藝術天份太"高", 所以都不知最後可不可以成事!!). 我本身有一個構思, 就是每一頁都貼上我跟朋友仔的合照, 之後朋友簽到時就去返有自己個樣的一頁簽名. 不過, 又未必跟每一位朋友都有合照....而且簽到時要搵返自己個樣, 好似都幾麻煩....所以, 還是要再想想...

這批工具和材料, 其實都不知什麼時候會用得上.......哈哈, 因為我實在太太太懶!!!

沒有留言:

發佈留言