2009年7月23日星期四

2009 大阪東京七天之旅 <第五天 090716> 待續..

<第五天 酒店 ð 築地>
今早打算去築地食壽司. 但由於我十分不願意放假都要倒屎咁早起身, 所以我0地成八點鐘先出門口.
早上日本的電車是特別多人的 (係仲迫過香港0既地鐵), 0係車箱裡面我兩腳都唔著地, 仲要俾成堆男人迫住, 感覺超難受!! 由新宿站一直迫到 "六本木" , "麻布十番" 等呢啲商業區車站先可以叫做舒服一點 (但其實都仲好係迫)...唉..一早咁迫法, 其實都已經無乜胃口...
去到築地行0左一圈, 無乜 idea 食邊間 (因為想試新0野, 唔想食返之前0個啲), 見到有間叫 "壽司清" 0既鋪頭, 我就記得網上好多人話好, 於是就入去試試...坐隔離的是幾位香港年輕男女, 女的不斷話好正呀好正呀...攪到我都開始有點期望...跟住, 我0地隨意點了些壽司, 吃了第一件, 感覺怪怪的 (因為完全無味), 再吃..都係同樣感覺....當時心諗, 係咪太早, 我味蕾仲未有反應呢?! 於是再多叫幾款...但好可惜都係覺得超難食. 我靜靜地問友人覺得怎樣, 原來佢都覺得唔好食呢....



可憐0既友人一心來到築地打算食新鮮魚生, 點知去了黑店, 有點不憤, 於是佢提議去返佢上次去0個一間再食過.
友人一坐低就指住魚缸條魚同師傅講 "SASHIMI", 隔一陣後, 一條 "生 OUT OUT" 0既魚就放0係我0地面前, 當時我覺得好殘忍, 因為魚魚仲彈緊..但友人狂話好好食, 0係好奇心驅使之下, 我都咬了半片...咦....又真係幾好食喎. 不過可惜丫, 一大早我唔敢食太多生0野, 所以我無0係呢間食到0野..而加諗返, 好似有點後悔呢.




食完後就0係築地市場行0左一陣, 又買0左啲元貝...之後就向下一個目的地進發..
<待續>

沒有留言:

發佈留言