2009年7月20日星期一

2009 大阪東京七天之旅

<第四天> 大阪 ð 東京新宿
今日最後一日留在大阪, 一早 PACK 好行李到樓下大丸食 "自由軒" 咖哩飯. 本來對呢個飯沒有什麼特別期望, 因為睇圖以為佢係一碟無餸的咖哩飯. 但原來飯裡面係有牛肉絲0架, 而且咖哩味好香濃, 真係好食到唔停得口. 而且, 呢個咖哩飯特別之處係佢每粒飯都會有咖哩汁, 再加埋0個隻日本生雞蛋, 味道真係超撘. 如果去大阪而無去試呢個飯, 真係一個極大損失.






食完咖哩飯0係超市兜0左一圈, 又買了一些小吃, 之後就返房拎行李 CHECK OUT 向東京出發.我0地買了十二點零七分的車票, 預計三點多少少可以到新宿. 車的最後一站是東京, 但我們決定在品川下車, 因為由品川到新宿似乎比由東京到新宿近一點.
東京跟大阪是兩個很不同的地方, 東京無論去那裡都是人頭湧湧的, 而大阪卻給人一份很悠閒的感覺. 正因為有這個分別, 我們今次才會選擇大阪東京兩邊走, 好使可以一次過滿足我們觀光及購物的願望.
0係東京我們下塌0既酒店係 Sunroute Plaza Shinjuku , 我超愛呢間酒店, 因為貪佢近 JR站而且相對新宿其他酒店, 佢0既房算大 (其實新宿太子酒店個 LOCATION 比呢間好, 但上次住過, 我覺得佢間房又污糟又細, 所以我唔係太鍾意).
放低行李休息一陣, 我0地就開始向新宿進攻!! 第一間入0既鋪頭係 GAP, 因為我成日都0係啲日本雜誌度見到佢啲衫好型, 所以, 一場去到當然要入去巡視一0下啦, 最後買0左一條裙, 有半價..才二百多塊, 好抵呀!!
之後決定去醫醫肚, 但因為 PLAN 好今晚會食燒肉, 所以要搵啲無咁 HEAVY 0既0野食. 行行0下發現有間快餐佢個 SET 同一時間有飯又有烏冬, 我0地就決定叫一個餐 SHARE 0黎食 (其實我唔知咁做, 0係日本人眼中會唔會唔禮貌, 但我又覺得自己係遊客, 唔識0野都好正常0者....遊客大哂!!!!). 雖然呢間係一間快餐店, 但估唔到水準都 OK, 烏冬同個飯都好好食.






填飽個肚後, 就繼續向各大百貨進攻, 同行友人好快就進貢0左唔少喇!! (真係估佢唔到!!!)
夜晚, 友人帶我去敍敍苑食燒肉, 間餐廳都幾別緻, 裡面有個台, 台上面有個著到好夏威夷0既人彈緊樹琴. 我0地點了蝦,帶子,牛排骨,牛舌,牛肉湯同生牛肉...各樣0野其實都幾好食, 但因為友人不吃牛舌, 我要一個人食哂整碟, 但唔知點解食極都仲有喎, 食到我以後見到牛舌都有點怕 (哼, 佢呢招好絕, 攪到以後我同佢食飯都唔敢再叫牛舌!!).






食完晚飯就返歸休息了...

沒有留言:

發佈留言