2009年7月25日星期六

2009 大阪東京七天之旅 <第七天 090718>

<第七天> 新宿 ð 機場
今日是旅程的最後一天...我們決定留在新宿作最後一激. 是日用餐選址亦是在高島屋, 我們揀了一間專吃鰻魚的餐廳 赤坂ふきぬき 作為在新宿的最後一餐. 店員遞上一份全日文的 menu 俾我0地, 雖然我0地不太明白, 但相信只是幾種不同級數的鰻魚定食吧. 我們揀了最貴的 "特上" 鰻魚定食 (成 4,700 yen, 計返港幣三百幾蚊一個, 好貴!!!). 我0地先點一份試試, 打算唔夠飽的話就返去前晚間炸豬扒店再食多餐.



個定食其實都幾大份 (裡面超多鰻魚), 加上鰻魚食得太多會覺得 "好漏", 所以我0地兩個人share 一份都覺得好飽了, 食完之後個肚都無空位再去食炸豬扒了.



走的時候, 見到好多日本人都係叫我0地呢一set, 而且仲要係一人一set (日本人真有錢同大食!!), 一個人邊有可能食哂呢個定食呢..
食完飯之後就爭取時間去shopping, 由於之前無行到 LUMINE, 於是就向各座 LUMINE 進發. 行完 LUMINE 再行多次 MYLORD, 最後都係決定去買返前幾日睇中0個件Mercibeaucoup外套, 不過買另一隻色. 由於之前其實我無乜點買衫, 所以最後一激我揀得特別落力, 好彩, 都好有收獲. 行到差不多兩點半就返酒店 pack 0野, 之後就坐 NEX 出機場, 結束今次的旅程.
去到機場四點多啲, 開始有少少肚餓, 我0地就0係機場食埋最後一餐壽司餐作結.












東京再見喇..我好快會再0黎探你......等我呀!!!!

沒有留言:

發佈留言