2009年7月21日星期二

2009 大阪東京七天之旅 <第一天 090712>

<第一天> 香港 ð 關西空港 ð 大阪格蘭比亞酒店 ð 夜遊梅田
大埔 ð 香港國際機場
由於我太懶0既關係, 於是我用了一個價錢相宜而又快捷0既方法出機場 (先坐的士由大埔屋企出青衣機鐵站, 之後再轉機鐵...咁就可以輕輕鬆鬆而又唔花時間同精力去到機場).
10 點鐘機, 我地 8 點 9 完成 check in, 之後去大家樂填肚, 本來想食完行一行 DUTY FREE 來一個熱身, 但食完都差不多夠鐘要入閘, 結果無得做熱身.
上到機本來都幾開心, 因為呢0架係新型號飛機, 座位闊落啲, 電視設備又好啲...但點知等0左好耐佢都仲未起飛喎, 原來0架機有0野要維修, 要攪好先可以飛...結果...delay 0左成個鐘, 激死!!
關西空港 ð 大阪格蘭比亞酒店
去到關西機場都已經差不多三點幾, 由於我0地下榻0既酒店0係 JR 大阪駅上蓋, 所以就直接坐 JR 關西快速落大阪駅, 全程差不多花了 70 分鐘, 真係好好好好遠...坐到個人戇居居.
大阪格蘭比亞酒店 就在 JR大阪駅上面, 在中央口一出向大丸方向行就會見到, 真係超超超方便, 岩哂我呢0的唔鍾意搬行李0既懶人. 本來對呢間酒店都無乜期望, 因為當我 BOOK 完酒店後, 就見到人0地0係 BLOG 度話呢間酒店房又細又唔乾淨, 所以都打定輸數會住核突酒店架喇....但當我入到房, 又覺得間房 OK 喎...只係見佢仲用緊厚電視覺得有點老土0者..不過, 反正我都唔會睇電視, 無所謂呢. 而且房入面又有得免費上網, 有 lan 線 provide, 一插就可以用得, 超方便. 所以, 整體0黎講, 我覺得呢間酒店都好 OK 0架!!
0係房休息一陣, 就出去酒店附近視察環境, 先行了一轉大丸百貨 (因為佢 8 點就 close, 要抓緊時間), 可惜無收獲, 之後行去阪急三番街搵食, 兜0左個圈, 決定食蛋包飯...可惜, 今日運氣比較差, 千揀萬揀竟然揀0左一間唔好食0既..真掃興!!




食完再0係附近行0下兜0下, 由於第一晚唔想太粗勞, 所以十點幾就返酒店休息, 完成了是日的旅程.

沒有留言:

發佈留言