2009年7月21日星期二

2009 大阪東京七天之旅

<第二天> 日本環球影城 ð 難波 ð 道頓堀 ð 心斎橋 ð 道頓堀
酒店 ð 日本環球影城
其實我本身對樂園興趣不大, 但環球影城裡面有我最愛的芝麻街人物同精品, 一場0黎到大阪, 唔去實在有點對唔住自己. 不過我吸收了上次的經驗, 今次決定唔哂時間入樂園玩, 因為樂園外圍已經有好多間賣精品0既鋪頭, 所以, 就算唔入樂園都可以狂掃我最愛的芝麻街. 如果之前已經入過去, 我覺得呢個真係一個慳水又慳力0既方法呢...呵呵..
不過可惜丫, 今次再去, 已經沒有了上一次的興奮. 因為裡面有好多精品都係我一年前去0既時候已經見過喇....所以, 今次買得唔算多0野...失望呀!!!
日本環球影城 ð 難波
離開環球影城, 我0地坐返 JR 落難波. 就係因為懶行去轉南海電鐵, 之後就出左事喇!! 因為 JR 難波站距離市中心係好遠0架, 落0左車之後, 經地下街行...行行行....行左好耐先到道頓堀. 跟住想搵 "自由軒" 試佢個咖哩飯, 但又搵極都搵唔到喎..最後行到太攰太餓, 就決定入 "四天王" 食拉麵. 個麵都幾好食, 但間鋪裡面無乜冷氣, 一路食一路流汗, 真係咩 mood 都無哂...



食完麵行返出去, 行行下終於俾我0地見到 "自由軒"...不過佢無開門喎, 我心諗: 唔通執0左粒???? 後尾睇返本天書先知原來佢逢星期一休息. 之後又去0左夾公仔0既鋪頭, 我見到 ELMO 俾人困住0左, 我好想救佢出0黎, 但我0地用0左 1,000 YEN 都救佢唔到, 跟住同行友人又話無可能夾到, 又話我哂錢....之後, 就眼白白睇住 ELMO 繼續留0係裡面喇....嗚嗚..都係我唔好, 救唔到佢返香港.
出到0黎見到有間鋪頭有好多0野食賣喎, 我0地傻傻0地咁衝0左入去, 入到去俾人叫返出去, 嘻嘻..原來人0地門口寫明話 7 月14 先開鋪, 仲爭一日, 我0地兩個都係唔睇0野的...跟住發覺道頓堀無乜0野行, 就決定離開向心斎橋進發, 睇地圖覺得好遠, 於是走去坐電車.
道頓堀 ð 心斎橋
落到車站諗住買車飛, 點知買極都買唔到, 走去問職員, 溝通0左好耐佢先同我0地買飛. 千辛萬苦終於去到心斎橋, 但又發覺無乜0野好行..行行行...行到差不多食飯時間, 諗住再坐車落道頓堀食雞泡魚.
心斎橋 ð 道頓堀
就係呢個時候, 我忽然抬頭見到0個個超大0既固力果廣告招牌, 我0既記憶終於返返0黎, 原來心斎橋同道頓堀只係一街之隔, 係唔駛坐車架!!!! 我諗下晝0個個電車職員0係我0地走0左之後一定陰陰咀笑我0地兩個係白痴呢....
條街有兩間食雞泡魚0既鋪頭, 我0地揀0左一間外表比較光鮮0既入去, 點0左一份雞泡魚刺身, 天婦羅 同 一個牛肉火鍋. 雞泡魚刺身無想像中咁特別, 反而個牛肉火鍋我覺得好正..



行0左成日, 真係超攰, 食完飯就返酒店結束今日0既行程.

沒有留言:

發佈留言