2019年11月24日星期日

2019.09 東京藍帶畢業旅行 {Day 5} 鐮倉遊

2019.09.25 東京藍帶畢業旅行 {Day 5} 鐮倉遊

有次 weekend 一個人去咗鐮倉
覺得呢個地方好舒服好靚
所以一早已經下定決心要同蝸牛先生嚟多次

朝早喺屋企食少少麵包就出發
惠比壽有一程車可以直接過來, 車程大約一個鐘

天朗氣清嘅鐮倉真係好靚

落車先去買一日乘車劵
之後就轉江ノ島電鉄去由比ヶ浜駅食蕎麥麵



松原庵 (Tabelog: 3.76分)

蝸牛先生揀咗個豐富 lunch set
有前菜有麵


我就叫咗個鴨肉蕎麥麵
湯汁入面有鴨肉, 唔知點解我覺得日本嘅鴨肉好好食
唔會太韌同乾
跟住食完啲麵再飲埋碗湯, 唔錯~

仲有個甜品, 呢個就無乜特別

食飽終於有氣力行街, 跟住我哋就去返鐮倉站嘅商店街
嗰度通街都係雪糕, 蝸牛先生又點會忍得住
超多抹茶粉, 一路食一路飄走, 有人食到成件衫都係抹茶粉
不過佢話好好食

我都唔執輸, 買返件閃電泡乎食吓
呢間上次已經想食, 但一個人食唔到咁多嘢
今次終於有蝸牛先生同我開心 share

Ca ca O (Tabelog: 3.55分)
我覺得好好食!!  原來佢喺代官山有分店, 點解我咁遲先知道 (殘念!!)

行完商店街就去返江 ノ島駅, 開始我哋遊島之旅

一出車站行無耐已經見到海

行行吓見到有船坐
見佢行程好似幾好, 於是就上船

落到船嘅景色好靚

之後沿路一直行上山
只怪我體能太差, 行樓梯時喘哂氣咁停低休息
點知有個外國人問我: 大丈夫ですか? (中: 你無事嗎?)
哈哈, 醜死怪~

終於行到上展望台位置

展望台風景都唔錯

仲咁岩可以睇埋日落
我哋喺度都逗留咗好耐先離開

江ノ島必買名物, 但其實無特別
太薄又無口感

跟住就沿路一直行返出車站
可能我哋都鍾意睇海, 所以覺得呢度真係好靚

回程順便去埋鎌倉高校前站打個卞先
岩岩去到嘅時候好多人, 但過咗一陣突然無哂人, 開心!!

完成呢個景點就完哂今日嘅行程
我哋決定返去由比ヶ浜駅食拉麵

らーめん HANABI (Tabelog: 3.66分為

我哋都揀咗一番人氣拉麵
湯底由豚, 雞, 魚煮成
味道又唔會好雜, 都幾好飲的

食完就坐車出返市區

由於今日六點幾就食晚飯, 而且仲要只係拉麵
於是我同蝸牛先生都決定食返個宵夜
蝸牛先生就去食炸豬扒飯
我食唔到咁多就喺惠比壽車站個商場買啲串燒返屋企食

呢檔嘢喺惠比壽 atre 商場入面, 間野叫 chicken asahi
係我經常會買返屋企食嘅雞肉店
因為我覺得佢啲雞串燒同炸雞都好好食

蝸牛先生就自己去目黑食炸豬扒
呢間係我介紹佢去的
點知唔岩佢口味

今日行程豐富又食到好多好味嘅嘢, 開心~

沒有留言:

發佈留言