2019年11月22日星期五

2019.09 東京藍帶畢業旅行 {Day 3} 熱海溫泉宿

2019.09.23 東京藍帶畢業旅行 {Day 3} 熱海溫泉宿

每次日本嘅旅程, 最期待就係溫泉宿
因為通常都會係食得好同住得好, 舒舒服服 hea 吓就一日
今次都有安排住返一晚溫泉酒店
揀咗近近哋嘅熱海
(本來 book 咗系守湖, 不過最後都係嫌車程太遠無去到)

出發前先喺屋企附近食個 lunch
我哋去咗一間平民飯堂

こづち 恵比寿 (Tabelog: 3.58分)
入面裝修好簡陋, 食客多數以勞動階層嘅男士為主

我揀咗豬扒定食
豬扒都幾淋幾多汁, 好有日式家庭 feel, 好食

蝸牛先生就揀咗漢堡扒
呢個都好食, 再配埋旁邊嘅沙律, 其實都算大份

食完之後就出發撘新幹線
我哋要先喺品川轉車
因為未夠鐘所以喺品川車站行吓商場
又順便買咗少少甜品上車食


唔駛一個鐘已經可以去到熱海, 好方便

出到車站, 喺格離超市買咗塊墨魚餅去酒店食, 都幾好味
之後就出去搵 shuttle bus
點知我發雞盲睇錯咗間酒店名, 跟住就上錯咗車
之後去到 check in 嘅時候先發現去錯酒店, 勁低能
最後唯有坐返的士過去
真係失魂~

房型: オーシャンビュースーペリア (JPY 73,440/兩位)

去到兩點幾, 未夠鐘可以 CHECK IN
有 welcome drink 飲吓同有風景睇

等check in 嘅 welcome drink

等到兩點九終於帶我哋入房 
間房都夠大, 床都幾舒服

今次呢個私人溫泉雖然唔算好大, 但都浸得幾舒服

雪櫃入面免費飲品嘅選擇都幾多

浸溫泉嘅指定動作 - 食生果

趁時間尚早, 拿拿聲落去大浴場浸吓

溫泉外嘅休息區~

我入去時只有一個人浸緊, 無耐之後佢就走咗
我一人獨佔呢個溫泉
不過個公眾浴場就無乜特別, 無VIEW 又唔算多嘢玩
(右邊有一個小池, 水溫較低, 浸到咁上吓過去過一過冷河都幾舒服)

浸完就返上房
原來蝸牛先生無喺大浴場浸, 佢話覺得唔靚同無乜特別
所以寧願返房慢慢浸

浸完就喺房 HEA 吓, 呢種生活真係好寫意

休息到咁上吓就出門食飯, 不過我發覺唔見咗對拖鞋
原來我浸完溫泉無著返落房
我都唔明點解自己會唔著拖鞋走來走去

晚餐好精彩, 每一道菜都好好食












抹茶配和果子真係絕配
抹茶的苦澀味岩岩好可以 COVER 到和果子嘅甜味

呢餐又係食到超飽
唔知係咪太飽嘅關係, 今晚張床雖然好舒服
但成晚眼光光瞓唔著, 可惜~


4 則留言:

  1. 估唔到日本嘅咕哩飯睇落都好正!你有冇唸住出書?你有咁多地道嘢介紹有住過幾個月!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間平民飯堂真係幾唔錯, 抵食夾大件.
      邊有咁勁呀, 大把人食得刁鑽過我, 我呢啲好皮毛.

      刪除
  2. 雪櫃入面全部唔使錢?
    通常呢d溫泉酒店唔接受一個人

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 雪櫃入面任飲. 不過太飽嘅關係我地無飲過.
      都係, 好多靚嘅溫泉酒店都唔招呼一個人.

      刪除