2019年11月23日星期六

2019.09 東京藍帶畢業旅行 {Day 4} 熱海遊

2019.09.24 東京藍帶畢業旅行 {Day 4} 熱海遊

今日九點食早餐, 酒店安排咗個好好view 嘅包箱俾我哋
一路食住早餐一路望住個海都幾正

早餐無尋晚餐晚飯咁有驚喜, 但反正晨早流流我都食唔落太多, 無所謂

有蛋有魚, 有碗湯同一煲豆腐

當然唔少得我嚟日本最鍾意嘅白米飯啦
不過呢碗唔算特別好食



食完返房休息少少就再浸多次溫泉 
(畢竟浸埋今次, 之後唔知幾時先有機會再嚟日本)

臨走前上咗去酒店的頂層睇風景
好大個無邊際嘅海
如果呢個係溫泉嘅 view 就爽

之後就 check out 走人
酒店安排咗架的士送我哋出車站
落車諗住俾錢, 但原來係免費的

先放低行李喺車站房嘅 locker 就出發熱海遊

車站外的足浴, 不過我哋無試

一場嚟到熱海, 點都要去吓海邊
呢日其實超哂同超熱, 我哋行落海邊差不多要大半個鐘

海灘一望無際都幾靚的, 而且唔多人, 幾舒服
(只係當日實在太熱, 攪到無乜心機行)


喺海灘坐咗陣就走人
之後行返上車站條路都幾甘
因為要不斷不斷上樓梯, 而且當日太陽真係好猛烈!!

太熱太哂, 所以都無乜再發掘熱海究竟仲有乜嘢玩
見無乜嘢做就決定坐返車出市區

蝸牛先生臨走去買咗杯雪糕
而我就去返車站旁邊嘅商場 (熱海 LUSCA )買魚餅
而加睇返原來喺商店街間鋪頭比商場入面高分好多 (Tabelog: 3.57分 vs 3.18分)

見到布甸又想食, 於是又買返一杯
from 石舟庵 
味道好普通

落車後見時間尚早, 而我同蝸牛先生又未試過喺品川出過閘
於是就出去附近嘅商場行吓
不過最後發現無乜嘢行的

所以我哋決定先返屋企放低行李之後先再出去行

點知未行到返屋企就突然落大雨, 拿拿臨跑返屋企避下
見雨差不多停就出發帶蝸牛先生去參觀吓我讀咗三個月嘅學校

原本想帶佢落去休息室望吓
點知全部鎖哂 (應該係畢業禮完咗, 唔會有堂所以 close 哂)
之後再去旁邊嘅代官山蔦屋書店搵個地方俾蝸牛先生處理公事
跟住就坐車落表參道行街

喺表參道, 原宿一直行到肚餓先去食飯

今晚決定咗去食雞, 餐廳喺涉谷 
我哋沿途行落去差不多用咗成粒鐘, 超攰

呢間店出名食親子丼, 不過只會喺 lunch 供應
(我本身好鍾意食親子丼, 唔明點解住咗三個月都唔嚟食, 好後悔好後悔!)

原來入來係想食雞串燒的
不過師傅話呢度出名雞鍋, 所以就叫咗個二人鍋
另外再叫少少其他嘢
見旁邊嘅人都有點玉子燒, 但叫咗個雞鍋又食唔到咁多嘢
唯有有機會先再去試啦

串燒雞好食

雞亦我覺得偏咸, 但蝸牛先生話接受到

呢個免治肉餅, 放上熱石前係全生的
聽唔明師傅話應該幾時食
我怕肚痛就煎到佢內外都半生熟先食
蝸牛先生就煎幾吓就食 (勇者!!)
不過我同佢都覺得呢個好食 

我呢個狀態放咗入口

其實我本身都幾鍾意食雞鍋
同埋日本嘅雞唔會有腥味, 我覺得好好食

每次食雞鍋都好期待嗰一碗雞湯
呢碗有少少失望, 唔係唔好飲
只係味道唔算太濃郁

涉谷而加有幾個新嘅大商場
沿途都整得幾靚

食飽坐 JR 返屋企又一日

1 則留言: