2019年11月15日星期五

2019.09 東京藍帶畢業旅行 {Day 2} 藍帶畢業禮

2019.09.22 東京藍帶畢業旅行 {Day 2} 藍帶畢業禮

讀咗三個月, 終於都畢業啦
估唔到我真係畢到業, 感覺好興奮!!

畢業禮11:00 開始
地點係東京凱悅酒店

有人慢吞吞都未出到門口
攪到我勁驚會遲到
好彩最後都準時到達

拎過畢業證書就代表我正式畢業生啦
感覺真係好Amazing

之後就有餐會
畢業生唔駛錢, 但來賓就要 5,000 yen/位 (同香港 lunch buffet 差不多價錢)
不過我哋覺得味道唔算特別可口

食完呢餐就同相處咗三個月嘅同學 say goodbye 啦


完場後同蝸牛先生去咗新宿行街 shopping
剛才其實唔算食得好飽
所以沿途見到 waffle 又想食

全日都喺新宿行街
不過我喺度住咗三個月已經無乜購物意慾
所以今日主要都係陪蝸牛先生

蝸牛先生話夜晚 BOOK 咗位食牛
點知去到餐廳, 侍應問佢 BOOK 咗幾多位, 佢竟然答4位
後來先知道原來佢一早同我朋友夾埋俾我一個驚喜
佢兩夫婦專登飛過來同我食呢餐畢業飯
真係好開心!!

木曾路 新宿店 (Tabelog: 3.28分)
呢餐食 shabu shabu, 味道比較清
不過就唔會食到好漏
但我都係鍾意食sukiyaki 多啲






食完飯出面落勁大雨
拿拿臨要去買傘
忍左 3 個月都無買到透明傘, 竟然最後一星期都要買返把

就係咁, 今日正式結束了我3個月嘅藍帶生活




沒有留言:

發佈留言