2018年12月28日星期五

2018.10 北海道 {Day 4b} 洞爺湖花火大會

2018.10.30 北海道 {Day 4b} 洞爺湖花火大會

多數人住乃之風都會揀 buffet 做 dinner
不過我同蝸牛先生都麻麻哋 buffet
所以我哋專登轉咗喺 <乃の風茶寮> 食日式料理

有一間房仔比我哋, 環境都幾舒服
食物量多, 又係食到攬住個肚走人
不過味道就麻麻哋
最令人難以接受係魚生竟然有骨
仲要唔只一條
好難相信自己喺日本
呢餐, 其實幾失望

















食飽就返上房準備睇煙花

其實今次嚟洞爺湖係為咗睇煙花
呢度每年四月至十月都會有煙花
我哋呢晚已經係花火會嘅尾二一晚

由房露台望出去都幾清楚
而且唔駛喺樓下吹風, 我覺得幾正
今次間房真係無 book 錯

煙花好似放咗大約20分鐘
雖然煙花嘅款式唔算特別
但我同蝸牛先生都睇得好開心

睇完煙花之後蝸牛先生又去浸溫泉
等佢浸完就瞓覺lu

沒有留言:

發佈留言