2018年12月24日星期一

2018.10 北海道 {Day 4a} 遊洞爺湖

2018.10.30 北海道 {Day 4a} 遊洞爺湖

今日我哋會去洞爺湖
9點幾就喺酒店 check out 去車站換 JR Pass
換完之後心大心細唔知去唔去二条市場好
不過一個鐘後就要坐火車去洞爺湖
怕太趕, 所以最後都係無去到

跟住就打算落大丸超市買嘢上火車食
不過太早仲未開門, 唯有喺車站商場兜吓
兜吓兜吓, 又俾蝸牛先生發現咗有嘢食

落到大丸超市, 好多嘢都想食
 最後買咗
魚生飯, 蕃薯, 日本有味飯同雞卷

全部都好好味!!
呢個早中午餐好飽好滿足

落火車後再轉多程約15分鐘嘅巴士就到今晚下塌嘅酒店 - 乃之風
不過兩點鐘先可以 CHECK IN
我哋放低行李就出去遊湖


相信呢張係入住乃之風必影嘅相


出發遊湖之前先去酒店嘅商店
呢度好大好多嘢買
本來睇中對杯, 但聽日仲要去登別, 所以無買
(然後之後有少少後悔)

跟住就出發去遊湖
今日天色其實麻麻哋

不過行行吓又見到藍天 (但又落住雨)
我哋先去睇吓遊覽船嘅出發時間
見未夠鐘就喺附近行吓

蝸牛先生見到有個足浴場
又大安旨意見到有毛巾販賣機
於是好興奮咁走去浸
點知....
當我去幫佢買嘅時候發現毛巾已經SOLD OUT
最後唯有出動堅韌無比嘅 TEMPO 紙巾


之後就上船遊湖
本來可以中途落島行吓
不過今日天氣唔好所以無得落

船大約坐咗大半個鐘
好好彩一路都有藍天白雲伴住我哋
中途仲見到彩虹添

落船之後就返酒店 CHECK IN

今次我哋揀咗無室內風呂嘅房
因為呢個房型睇煙花清楚啲

スパリゾート館 - 特別和洋室 (68平方米)

酒店樓下有餅店, 買咗兩件cake 返房嘆
味道偏甜, 唔係我哋杯茶

食完餅就出去浸溫泉
呢度個溫泉好大, 都幾好浸, 唔錯

今晚約咗六點食晚飯, 浸完返房休息陣就出發

<續>

沒有留言:

發佈留言