2018年12月1日星期六

2018.10 北海道 {Day 2a} 定山溪賞紅葉

2018.10.28 北海道 {Day 2a} 定山溪賞紅葉

北海道早晨~

十月去北海道就係希望可以睇到紅葉
雖然十月底係有啲遲
但都決定去定山溪碰吓運氣

搵資料時見到好多人話紅葉季節時入定山溪會勁塞車
閒閒哋可以塞成幾個鐘
有坐長途車恐懼症嘅我當然係有啲擔心
於是我哋決定早啲入去
同埋...........坐的士

呢日大約八點就出發坐車
沿途交通順, 大約 45 分鐘就到定山溪
埋單七千幾 yen

今晚會住定山溪第一寶亭留
我哋先放低行裝喺酒店, 然後再出去四圍遊

之後就向住白絲瀑布方向行
沿途有個好大好大嘅公園
雖然好葉唔多, 而且仲開始轉黃, 但都好靚
睇到我同蝸牛先都好開心好興奮

我哋仲喺度打千秋, 玩搖搖板同食早餐

喺呢個公園都逗留咗差不多成個鐘, 影咗好多好多相

之後愈行愈天陰, 差不多行到白絲瀑布嗰陣仲突然落大雨
有少少狼狽, 但都阻唔到我哋向瀑布進發  (因為附近根本無瓦遮頭!!)
好彩行到瀑布又忽然細咗雨
我哋可以影返幾張到此一遊嘅相

之後沿途行返出去, 又開始無乜雨, 真好~
路經免費足浴場, 見無乜人於是又去體驗吓
浸完休息夠又繼續行程

點知蝸牛先生忽然話肚痛
(明明今早無乜食過嘢, 我懷疑岩岩浴足場踩過石春路觸動到某條大腸神經)
於是拿拿臨去搵廁所
行入觀光協會, 點知係無嘅
好彩見到不遠處有酒店
於是急急腳行過去
最後行到去定山溪萬世閣酒店, 順利搵到廁所
解決完後, 蝸牛先生又回復生猛繼續行程

我哋向二見吊橋進發




瘋狂影相後, 又到食飯時間
呢頭餐廳好似唔係好多
最後我哋入咗呢間清重鐵板燒
門口寫住推獎店, 應該唔會差掛
一推門入去, 入面無人, 而且有少少簡陋
伏味濃!  但已經唔好意思撇退

我哋分別揀咗一碗豚肉飯同牛肉飯
豚肉飯味道尚可, 但唔知點解飯嘅溫度只係微暖
而蝸牛先生的牛肉飯的味道就好"SO"
白白浪費咗一餐嘅 quota

一場來到定山溪, 就算紅葉已經滿開咗都想上豐平峽行個轉
出發前以為剩係自駕或巴士先可以去到
而巴士亦唔係全年都有
咁岩我哋呢段時間巴士已經無開
諗住放棄
點知頭先喺觀光協會比我哋發現佢哋有代 call 的士服務

由觀光協會坐的士去豐平峽停車場車資大約千幾YEN
落車之後要再轉電動巴士

雖然無乜紅葉, 但都比想像中靚
我哋又喺度影咗大量嘅相, 都幾好玩



相信呢度紅葉滿開會幾靚
雖然今次無緣, 但都幾好玩

走嘅時候去返售票處叫職員幫我哋 call 的士去酒店

 三點幾鬆啲就 check in 啦~

(續)











































沒有留言:

發佈留言