2018年12月9日星期日

2018.10 北海道 {Day 3} 札幌遊

2018.10.29 北海道 {Day 3} 札幌遊

住溫泉酒店我哋通常都會約 8:00 食早餐
 唔駛太早起身, 食完又可以有少少時間浸多次溫泉先 check out

日本嘅飯真係好好食

十一點 check out, 行返出路口諗住買尋日的士司機強烈推介嘅定山溪出名的饅頭
點知 sold out (定其實係未出爐?!), 無緣~

跟住就坐巴士出返札幌
未夠鐘check in, 唯有先放低行李先出去

早餐後都無食過嘢, 今餐諗住食拉麵
途經 Tokyo hands, 每次點都要入去行陣

喜來登拉麵 薄野 (tabelog 3.58分)

其實本來想食另一間的
不過店主咁岩呢段期間去咗東京比賽
最後揀咗呢間

去到都等咗一陣先可以入座

勁多蔥嘅麵豉拉麵
呢度只賣三款湯底嘅拉麵 - 麵豉, 鹽同豉油
根據觀察, 麵豉湯底似乎係最受歡迎的
但個人就覺得普普通通

食飽就開始行街
呢頭小店好似唔太多, 所以都係主打百貨公司

 行到五,六點開始攰
但因為今晚 book 咗九點食壽司
所以要繼續盪吓先

咁岩附近有幸福 Pancake, 梗係要去食吓啦
呢間又變成港人 pancake 店
不過我覺得佢真係幾好食, 鬆軟得嚟又唔會一陣風, 蛋味又夠濃

食完都仲有成兩個鐘先到晚飯時間
呢頭唔多嘢行加上好多百貨公司八點就開始 close
我哋唯有附近兜來兜去

期間我哋懷疑誤闖紅燈區
見到有好多掛滿性感女仔相嘅鋪頭
又有好多男子拉客 (就好似新宿歌舞技丁咁)
雖然唔算太滋擾, 但都係快快離開

由於今日都買咗唔少戰利品
為免大包小包咁去餐廳
於是食飯之前先將佢哋放低喺 Locker 

鮨処 有馬/ありま (Tabelog 4.14分)
壽司師傅好 cool, 唔多講嘢 (雖然我都唔多識講咁多日文)
本來都覺得個氣氛悶悶哋
不過比我哋發現其中有個外表都幾宅嘅食客
(我覺得佢似似哋少林足球嘅醬爆)
佢每食一件壽司都會有唔同嘅表情
有時一放入口會先閉眼, 然後微笑; 
有時會一入口就即刻露出滿意嘅笑容
再加上佢似醬爆嘅樣, 成個畫面真係好 funny




或者我哋期望太大
呢餐又無想像中咁好食
食完都已差十一點
要快快返酒店沖涼執行李, 準備我哋之後嘅三日兩夜郊區遊

返到酒店第一件事當然係睇夜景
雖然唔及香港嘅靚
但呢度又有另一種吸引嘅地方

沒有留言:

發佈留言