2018年8月4日星期六

2018.05 首爾行 {Day 3} Celine 控

2018.05.21 {Day 3} Celine 控

今日去食醬油蟹
喺弘大坐的士過去, 又係兜咗好遠路
又上山又落山, 我差啲以為被賣豬仔
如果再去韓國, 下次我一定會拎單, 然後再記低司機資料, 哼!

大瓦房
網上見到好多人都激讚
原本打算 book 位, 點知店方話唔接受外國人預訂

去到大約十一點鬆啲, 無位
好彩只係等咗十五分鐘就有位

order 完餐就會送上小碟

雖然醬酒蟹出名
但我玻璃肚唔敢試
蝸牛先生怕一個人食唔哂, 所以都無叫
最後佢叫咗醬蟹拌飯
我試咗少少, 覺得好鮮甜, 好味
蝸牛先生清哂

鰻魚係另一款出名的食物
雖然無醬蟹咁標青, 但都好味
跟餐有碗湯 (無出到鏡)
我覺得好好飲

呢餐好滿足
雖然又係好多港人, 但味道真係唔錯

食完就沿途行出去, 路經見到個地方幾得意
又入去行吓影吓相

買完入場劵都無留意呢度係景福宮
(直到行完行去車站見到係景福宮站先知)

入面都幾大, 但行來行去嘅感覺都差不多

離開呢度之後, 就向明洞出發
其實今次嚟韓國除咗係想食韓牛之外, 仲想去Celine 朝聖吓
出發之前已經喺香港睇中, 不過價錢太貴所以無買
而韓國買就可以平兩, 三千
咁當然都要去睇吓

我哋去咗新世界百貨
先去佢嘅 Duty free, 不過無我想要的款
之後落 shop 八掛吓
有喎, 雖然唔係我原本睇中嘅色
但試完之後又好想買, 雖然比香港平, 但都係好貴

之後蝸牛先生話同我去飲杯嘢冷靜吓先


掙扎完一輪, 最後都係........

財散人安樂, 之後行程去邊都無所謂了
喺附近行多陣就出發去食晚飯

今晚去食海鮮鍋, 地方有點遠
由明洞坐地鐵過去大約要九個字

 八八海鮮鍋
我哋六點鬆去到, 竟然岩岩好無位, 要等
原來韓國人興咁早食飯!!
最後都等咗大半個鐘

我哋 order 咗一個小size 的海鮮鍋 (夠2-3人食)
個鍋上枱時真係好澎湃 
入面有唔同嘅貝殼類, 有蝦, 有帶子, 鮑魚, 魷魚, 仲有半隻龍蝦
除咗貝殼類外, 食之前會有OPPA 幫你將啲海鮮剪到入到口嘅 Size
所以呢個鍋係可以好優雅咁食的
材料全部都好新鮮, 只係貝殼類太多, 食食吓有啲厭

去到中段其實都已經開始飽, 不過一定要追加麵
雖然只係方便麵, 但個麵吸哂海鮮的精華, 真係好正
(而加見到都想食)

食飽之後就搵的士去永浦登 e mart (超市)
今次發覺韓國都幾難搵的士
等咗好耐先有車

呢間超市雖然比首爾站的樂天超市細
但基本上想買嘅嘢都會有
而其實而加韓國零食喺香港都好易買到
所以係咁倚掃少少返去就夠了

離開超市, 有人話今晚嘅宵夜想食cake
記得酒店附近個商場有間賣 cheesecake 的, 就帶蝸牛先生上去

(去完 cake shop, 有人又要去air jordon 店巡視吓, 不過今次都係無買)

cafe C27 CHEESECAKE & COFFEE @ 弘大 K Square

雪櫃有成十幾廿款, 超多!!
之後上網睇返, 原來呢間都係人氣蛋糕店

兩人share 一件, 應該唔會太邪惡掛

件 cake 都唔錯, 唔會太甜
芝士味濃, 但又唔太感覺好漏
如果有機會, 下次都想再食

食完就要執行李, 明天返港了

沒有留言:

發佈留言