2018年8月4日星期六

2018.05 首爾行 {Day 1} 兩年一次首爾行

2018.05.19 兩年一次首爾行

同蝸牛先生喺佛旦嗰陣快閃咗首爾四日 (請一日去四日)
不過機票就貴咗少少 (三千一個人)
今次第一次坐大韓航空, 感覺都唔錯 (係機上的戲少啲囉)
揀咗中午十二點幾班機出發
終於唔駛倒塔咁早出機場, 好 relax

仲以為個飛機餐會好韓式, 但原來都唔係
同埋我覺得味道麻麻

由香港出發去首爾只有大韓會喺 T2 降落
呢邊好新, 而且無咁多人
好快就過到關, 好正

之後就坐機鐵去弘大
今次住呢間今年先新開的酒店

L7弘大
地點好方便, 好近地鐵口 (弘大站 1號出口, 行幾分鐘就到)
因為我係好早之前 BOOK 的, 所以有開業優惠, 好抵住
(呢間仲係免稅的)

Check in 要先上21樓
雖然係自助 check in, 但有職員喺旁邊幫你的
而且過程都好快 (連passport 都無影印!)

房的空間感唔錯, 仲可以睇到日落 (呢個係晚上七點半的日落)

休息陣就急不及待出去行吓
酒店附近有間好大的 Air Jordan SHOP
我同蝸牛都心思思想買返對
不過最後都係睇唔岩

之後就去搵食
上次無機會去呢間好多人都話好食的豬手
今次住弘大一定要去食
 去到時都有堆人等緊位
不過等咗十幾分鐘就有位了

Myth Jokbal

沙律
點豬手送沙律, 可能係要中和豬手的漏


配菜


蒜蓉豬手
可能對佢嘅期望太大, 有少少失望
佢味道偏甜, 同我想像中有啲偏差
而且食咗幾舊就覺得好漏, 唔想再食落去

湯麵
呢個湯麵都無想像中咁好味


呢餐雖然未至於難食, 但唔係我杯茶
食飽之後就開始行街啦
弘大的夜晚好熱鬧, 鋪頭好多都未收
有人行行吓買咗杯邪惡的香蕉朱古力

行完街見時間尚早, 於是決定坐的士去永登浦的樂天超市
弘大坐車過去都唔近 (都唔知係咪被兜路)
落咗的士後見條街黑媽媽, 又無乜人, 仲以為去錯地方
原來要行去另一邊先見到入口

睇介紹 (GoTrip) 以為好多嘢行
點知個超市唔太多嘢買
買咗完嘢後就截車返酒店
等咗好耐先有車
上車後的士司機又唔多識路
又係左兜右兜, 完全同我個 google map 路線唔同
不過雞同鴨講, 唉...想出聲都唔知可以點出聲
最後, 去到酒店附近就叫咗佢停車
如果唔係唔知佢想兜到幾時

落車地方好近雪濃湯
上次飲完覺得好好飲, 我一直都好掛住
又覺得湯做宵夜感覺唔太好邪惡
所以就決定買碗返去

跟湯會有白飯同泡菜
佢啲泡菜其實都幾好食
由於我勁鍾意用泡菜送飯
所以忍唔住又爬咗幾啖飯

不過弘大呢間無明洞嗰間咁細心
上次外賣會有鹽跟埋的
今次係無, 所以唔多夠味~

第一日的行程都算幾豐富
無預算下竟然玩到差不多十二點仲食埋宵夜

沒有留言:

發佈留言