2018年8月4日星期六

2018.04 女子東京一人旅 {Day 3} 最後一擊

2018.05.02 女子東京一人旅 Day 3 最後一擊

本來計劃今日去睇紫藤花, 之後就去合羽橋睇廚具
或者係太心急想睇廚具
結果, 上到地鐵先發現唔係去緊紫藤花嘅方向
今次又無緣喇, 有機會一定要去睇

由涉谷去合羽橋廚具街都算方便
坐銀座線直去到尾, 而且因為係頭站, 仲有位坐添
車程大約半個鐘鬆啲

落車行無耐就進入道具街喇
感覺其實有少少似上海街
可能期望太大, 我覺得無想像中咁多嘢睇

行吓行吓見到睛空塔
又走入條巷仔影下相

跟住行咗無耐忽然覺得肚痛
死火, 附近唔覺眼有商場
好彩比我見到不遠處有間酒店
唯有行入去搏吓有無得借廁所啦

入到酒店大堂, 見到廁所好近門口, 放心哂
9秒9就沖入廁所 (仲要個廁所好大好乾淨)
入到去, 咦.....點解有個男清潔員嘅?
但由於太急, 所以我無理佢就即刻沖入廁格
到攪掂完洗手時都仲見到佢喺度清潔緊
但奇怪地佢又對我若無其視喎

離開洗手間時專登再望多次個指示牌
無錯喎, 真係寫住 Woman 架喎
但點解入面會有男人架?!
不過, 反正都已經舒服哂, 都係唔理佢快快離開算喇

之後繼續行, 心大心細想買個麵包模
但又覺我要拎住全日好重
最後結果都係無買
剩係買咗少少嘢

因為我見唔到廚師頭地標
我一度懷疑自己去錯地方, 所以先咁少嘢買
最後發現原來就喺入口的對面

離開呢度就出發去東京站
首個目標係 New York perfect cheese 嘅芝士餅
我十二點半去到, 點知已經全部 Sold out 啦
好失望~
今次無緣, 希望下次去東京有幸再食

跟住就去東京站間郵局寄 postcard
網上見人話呢度好大
我完全唔覺得囉
不過 postcard 比其他郵局多就真嘅

成朝剩係食咗個包, 寄完就拿拿聲去搵食
本來想試吓根室花壽司
點知又係大排長龍
最後揀咗呢間食牛舌的

伊達の牛たん (tabelog 3.44分)
誤打誤撞入咗來食, 味道都幾唔錯

食飽之後喺東京站行咗一陣, 發覺唔多岩行 (感覺實在太高級)
於是轉戰新宿

行咗 NeWoman, Lumine, Lumine East
真係行到腳都跛

中途路經呢間銅鑼燒專賣店 DOU
又買咗件來試
我覺得太甜

因為手上太多戰利品同埋實在太太太攰
所以行埋Tokyo hands 就決定返酒店

臨離開新宿
打算去買Flipper's 件新出品來試
唉....點知下一 ROUND 要待到8 點先再有
仲有一個鐘
加上鋪頭喺車站入面 (我仲要搵咗好耐行咗好多轉先搵到佢)
一個鐘嘅時間都唔知可以點消磨
唯有又等下次啦


新宿南車站呢邊有個小小的賣手信地方
除咗拌手禮外, 仲有少少熟食
太想食壽司, 但今朝先肚痛完
唯有買呢個蟹肉魚籽飯返酒店食

本來對車站的食物無乜大期望
但估唔到呢個飯都唔錯

食飽又休息夠之後
最後一晚決定去酒店附近的超市行吓

Life 超市澀谷
賣的貨物比較平民化
唔算特別大, 但貨品都幾齊

入咗少少貨就返酒店
沿途見到有間食烏冬的
(發覺其實呢邊都有幾間唔錯的食店, 原來呢間酒店的位置都唔算太差)

好, 一於聽日 Lunch 來試

返酒店再食埋第一晚買嘅甜品
比起嗰杯朱古力, 呢個反而無咁好味, 因為呢個好甜

四日三夜的一人旅
無驚無險終於都來到最後一晚
好彩呢幾日都尚算順利

沒有留言:

發佈留言