2018年8月4日星期六

2018.05 首爾行 { Day 2} 嘗 米芝蓮韓菜 [羅宴]

2018.05.20 {Day 2}嘗 米芝蓮韓菜 [羅宴]

今日 book 咗餐廳食 lunch
出發之前先去唱錢, 不過弘大無明洞咁多找換店
而且 rate 又無咁好
不過我哋手上現金唔多, 唯有焗唱
行來行去, 最後終於搵到網上多人講的 Travel depot
預計今日都會去明洞, 所以唱住少少先

唱完就坐的士去餐廳啦
我哋坐咗好耐的士, 同 google map 預計的車程遠咗一半
我估應該被兜路了!!
後來發現其實係有渠道舉報不良司機的
(詳細按呢度)

今日食 lunch 的地點: 羅宴 @ 新羅酒店

由於呢度係米芝蓮三星 + 雙宋都係喺呢度結婚
所以我哋嘅期望好高

坐低就有兩碟"前菜"

薄脆: 無乜味道, 但得閒食兩啖又幾好食

紅棗亁: 呢碟我好欣賞, 甜甜哋又脆脆哋, 有啲後悔無問佢有無得買

request 咗窗口位, 有 view 睇吓都唔錯

蝸牛先生order 咗一 set tasting wine

呢度的食物同一般的韓國菜唔同
味道比較清淡, 唔會好濃
由於唔算特別好食, 所以無下次想再來的感覺
一生人, 試一次就夠了




網上睇人哋呢個飯以為好正, 點知食落味道只係普普通通
無乜味, 太清







反而甜品我覺得幾好味

嗰杯糖水都唔錯的

食完就出去欣賞吓風景
當日雙宋就係喺呢個花園完婚架啦

跟住就行咗過隔離的 duty free 兜個圈
入面好多大陸人, 所以無乜特別都係走先

之後就坐返 shuttle bus 出去東大入口站再轉地鐵去明洞

明洞其實都幾多嘢行, 只是人太多
有人又去買雪糕

行到咁上下又出發去食晚飯
今晚要去搵我朝思暮想的韓牛

今晚目的地係大都食堂
又係坐咗一架行咗好耐嘅的士

可能時間尚早的關係 (六點鬆), 去到唔駛排隊
好緊張!  
上次喺馬場洞食完韓牛後就一直念念不忘
今次轉場試吓呢間都多人推介的食堂

全店只有一個餐 (入面有不同部位), 所以坐低後係唔駛點餐的
不過兩個人食一大盤, 其實有啲漏
加上全晚就只有牛, 食食吓有少少唔想再食落去嘅感覺
下次都係想去返馬場洞, 或揀啲有其他肉嘅鋪頭會好啲



其實最後仲可以追加蘿蔔泡菜炒飯的, 但已經食唔落所以就無要了
不過見到隔離個飯又好似幾正, 無緣~

食飽之後去咗東大門
雖然有好多商場, 但唔係個個都岩行
有啲 MK feel 唔太想行, 有啲就純批發太花多眼亂
只有樂天fitin 係感覺好少少

行完都成九點幾十點
今次我哋坐地鐵返去
返酒店前去買炸雞做宵夜

TwoTwo 炸雞 (弘大店)
雖然唔肚餓, 但一場來到韓國又想試吓炸雞
酒店附近有間 TwoTwo 炸雞店
一於買盒返去試吓

入面大半間店都係港人, 好誇張
外賣等咗差不多十五分鐘

諗住呢間咁出名諗住實好食啦
點知........

雞唔入味, 而且唔滑
失望~

食完炸雞仲要食岩岩東大門買的士多啤梨
(好紅好靚, 點知得個樣, 麻麻哋)
真係飽到上心口


沒有留言:

發佈留言