2017年4月29日星期六

2017.03 廣島 福岡 {Day 4} 博多 SHOPPING

2017.03.21 廣島 福岡 {Day 4} 博多 SHOPPING

預約了八點食早餐
食完休息一陣仲可以浸多轉溫泉先 check out

11:00 check out 完就行去碼頭, 出到去岩岩好俾我哋趕到 11:25分開出嘅船
宮島再見喇~

之後又好好彩地趕到11:47往廣島嘅火車
落車後喺車站買少少零食
上到月台見到有另一班往博多嘅火車就快開出
於是即刻走上車
本來以為自己賺咗
點知原來呢架係慢車, 到達時間比原先我哋打算坐嗰班遲咗半個鐘


呢個小蛋糕都幾好食, 綠茶味好濃

落車之後就返酒店放低行裝出去搵食
隨意走去 JR Hakata City 樓上餐廳
揀咗間日式西餐廳

麻布満天星 (Tabelog 3.14分)
當日有lunch set , 好抵食, 無記錯好似每份千幾yen
 份量唔算好大, 岩哂我哋呢啲鍾意一日多餐嘅旅人
味道未至於好好食, 但正常





 食完之後就出發去天神行街啦
我哋去咗 praco, vioro
不過好似今次唔多岩買

行到六點幾, 開始有啲攰
於是蝸牛先生提議去食飯

今晚食sukiyaki

ちんや (Tabelog 3.62分)
一間賣肉嘅餐廳
 網上comment 都唔錯

肉質都唔錯, 油花幾靚




同一般壽喜燒餐廳一樣, 職員會喺我哋面前煮
不過通常會預先調好個汁然後煮
但呢度會就豉油同糖分開落
咁就出事喇......佢喺我哋面前落咗大半樽有多嘅糖 (絕無誇張)
真係見到都唔多想食
雖然食落又唔算十分甜, 但感覺好唔健康

肉質係幾好的, 牛味都濃, 而且價錢唔貴
只係落糖太多令我有啲怕


食完就返去阪急買吓手信, 又去 AMU shopping
咁就一日喇


2 則留言: