2017年5月14日星期日

2017.03 廣島 福岡 {Day 5} 天神, 福岡塔

2017.03.22 廣島 福岡 {Day 5} 天神 四處閒遊

明天一早就要飛, 今日最後衝刺
去食拉麵之前路經 Tinjin Core, 又入去行下
入面啲衫平到喊
買咗一條裙, 六十幾蚊, 另一件衫又百幾蚊
真係唔買對唔住自己

今日蝸牛先生揀咗呢間食拉麵

麺道はなもこし (Tabelog 3.7分)
店喺藥丸大通站, 出車站行幾分鐘就到, 唔難搵
(藥丸大通站一號出口轉右直行)

十一點開門, 我哋遲咗幾個字就已經要排隊

主打雞湯底
啖湯好好飲, 雞肉好嫩, 我覺得好好食, 有機會一定會再嚟食

食完拉麵就喺附近周圍行, 其實呢度都有幾多特色小店
不過分佈比較散, 如果行程太趕急就唔建議行..
但對於無特別行程嘅我哋, 慢慢亂行又感覺幾得意

行下行下又行返去天神
繼續行下地下街
路經呢間出名的 pancake 店, GRAM
之前喺大阪無機會試
今次一定要試吓
三點鐘會有限定厚版 pancake 出爐
不過時間尚早, 仲有成大半個鐘有多
唯有四圍再行下
終於等到差不多時間就過去
無人排隊, 正喎~

坐低就即刻落 order
因為每個時段限定20份, 好驚賣哂
好彩最後都有得食...不過仲要等差不多20分鐘

Order 完竟然見到厚 pancake 陸續出爐
原來, 唔駛一定等到三點先入來order?
早知....我哋都早啲入嚟坐唔周圍 hea 啦, 笨咗

終於到我哋啦...
超厚 pancake, 好鬆軟
而且食完唔會覺得漏, 都幾好食

食飽飽之後就離開天神啦
天神比想像中快行完
於是臨時加插去福崗塔
坐地鐵去西新站, 之後行過去
路程比想像中要遠, 好似行咗差不多半個鐘, 都幾攰!

一場嚟到都要上去參觀下

不過景色其實一般

望落去見到有個建築物幾靚, 好似別墅

又係呢啲呃遊客錢嘅鎖
本來想買把返去留念
但好鬼貴 (百幾蚊!!), 都係算

 塔 lift 時職員問我哋來自邊度
講完香港之後, 佢指一指對面嘅同事
原來咁岩個女仔係香港過來 working holiday
好羨慕~

離開個塔就去頭先見到嗰座別墅行下
原來呢度係比人攪婚禮嘅地方
入面有餐廳, 又有個碼頭
我哋喺度四圍影吓相都玩咗成個幾鐘
意想不到嘅收鑊


行完就坐巴士返博多
差不多坐咗九個字 (可能我哋唔識塔, 上咗架超多站嘅車)

返到博多, 又再併過
行咗新開嘅0101
又去返 AMU 買波鞋同手信
滿載而歸

book 咗 20:00 食壽司
唔好意思一袋二袋入去
於是我哋用僅餘嘅十分鐘跑返去酒店放低行裝
好彩最後都無遲到

やま中 (Tabelog 3.51分)
同蝸牛先生各自揀咗不同嘅 set
好開心, 今次可以揀食少啲件數嘅 set
唔駛擔心食唔哂, 心理上無咁大負擔, 食得好開心

魚生都幾新鮮, 價錢又唔貴, 好抵食
壽司續件上, total 大約食咗十幾件





師傅好攪笑, 專登擺靚啲比我影相

食飽飽就返去酒店執行李啦
點知有人突然話肚餓要出去買嘢食
最後去咗 Mos burger 買漢堡飽
原來日版同香港版係一樣味的, 哈哈

執完行李瞓醒覺就要同博多講拜拜啦~

沒有留言:

發佈留言