2017年4月4日星期二

2017.03 廣島 福岡 {Day 3a} 結婚周年 x 宮島溫泉

2017.03.20 廣島 福岡 {Day 3} 結婚周年 x 宮島溫泉 {有もと}

酒店 check out 時間係 12:00
我哋懶洋洋瞓到自然醒, 11:30 先去 check out

尋日見到宣傳單張話房客幫襯酒店餐廳會有七折
好似好抵食, 同埋個樣望落都唔錯


於是決定今日 lunch 去試吓
點知原來 check out 後係做唔到優惠的
不過都照去啦
話哂今日係結婚周年, 要食好啲

 蝸牛先生的壽司 set
佢就話味道正常, 唔算特別好食

我的燒魚set
有三款唔同嘅燒魚, 我就覺得幾好味

本身跟餐係白飯, 我就加咗 800 yen 轉做"時令飯"
本日時令飯竟然係薑飯
最初入口唔特別, 但之後食食吓又覺得幾好食


甜品反而我就唔多欣賞

食飽之後就出發去宮島啦
坐火車由廣島去宮島口大約半個鐘就到

落咗火車, 之後就沿住指示行去碼頭坐船

船程約十五分鐘就已經可以去到宮島

一落船已經見到好多鹿
大部份都好乖, 只係比較胃食 (有圖為證)

我哋沿住宮島表參道商店街一直行
睇吓嘢又影吓鹿
有人又買雪糕, 啡色一點點係呢度限定, 佢話係鹿屎 😅

我就買咗支廣島檸檬汁, 不過無乜特別

宮島出名食蠔, 周圍都會見到有燒蠔

行行吓見到有間白雪雪嘅鋪頭
個甜品望落好似唔錯

入去買咗一件 share
酥皮入面包住忌廉, 都唔錯

商店街盡頭就係海邊

終於都可以近距離望到呢個世界遺產 - 鳥居
可惜今日天氣唔太好
影相出來效果麻麻

之後就去酒店 check in 啦

宮島グランドホテル 有もと
http://www.miyajima-arimoto.co.jp/

酒店有提供接駁巴士
不過蝸牛先生話路程唔遠 (約二十分鐘腳程)
不如就行過去順道觀光

酒店入口比較隱蔽
我哋第一次經過但 miss 咗
之後兜返個大圈先見到
(但其實就在燒防局旁)

check in 完等到三點就安排上房啦
有 welcome 生果
好似住咁多次溫泉旅館, 第一次有果盤

仲有一杯熱嘅綠茶

宮島名物, 紅豆餅

以溫泉旅館嚟講, 房唔算大
地下鋪地毯, 而唔係平時嘅塌塌米
其實入房前職員都無示意我哋要除鞋
所以.........之後喺房都要著住拖鞋, 好唔方便

室外溫泉
我覺得似室外浴缸多啲, 無乜浸溫泉嘅 feel
由於同地面都幾近, 浸嘅時候亦要好小心


浴室入面有幾支 L'Occitane
原本以為佢沖涼房無梘液, 但原來有喎
最後, 我好貪心地將佢哋拎走哂返屋企

有室內浴缸, 不過我哋無用到

有 CD 機, 聽吓音樂
不過房入面得兩隻CD, 好快聽完

有即沖咖啡

雪櫃入面除咗酒之外全部任飲

喺酒店休息一陣, 就出去外面行吓同食吓嘢

1 則留言:

  1. 浴室入面有幾支 L'Occitane<<< 我成日都係咁 哈哈

    回覆刪除