2016年12月26日星期一

2016.11 大阪 {Day 3a} 大阪瘋食

2016.11.28 大阪 {Day 3a}大阪瘋食

返到來大阪嘅第一日, 一早起身就出去搵食
一直都好想試呢種梳乎里 pancake
今次來到大阪終於都試到

幸せのパンケーキ梅田店 (Tabelog 3.52分)
因為怕要排長龍, 所以我哋十點幾就去到
結果..平日嘅早上不用排隊, 直入

由於之後要去食拉麵, 所以我哋只 order 了一份 share
香蕉 pancake
pancake 好鬆軟, 又唔會太甜, 我哋覺得好好食 
有機會要再來食

另外再 order 了飲品

離開 pancake 店, 就去食正餐

らーめん 弥七 (Tabelog: 3.82分)
拉麵店開十一點, 我哋十一點幾去到就已經要排隊了
不過呢度好好, 係派籌制
職員會叫你大約幾點返返去

不過附近主要係民居, 無乜嘢行
有個公園, 不過唔太多設施

差不多時間就返去啦

 呢度拉麵款式唔多, 我揀咗醬油拉麵
麵條係我鍾意嘅粗身拉麵, 湯底唔會過咸, 好飲
整體都好食嘅, 但就唔會有想返食嘅感覺

蝸牛先生嘅鹽味拉麵
可能佢加了大量嘅蕃茜, 湯底有少少西式嘅感覺
蝸牛先生就覺得唔錯, 但我就比較鍾意傳統嘅醬油味

食完拉麵之後, 就開始我哋嘅 shopping 之旅
今日我哋行咗 EST, Hep five, 阪急
行到咁上下就返酒店小休同順便放低戰利品

返去之前先去超市買少少嘢食
松阪牛壽司, 味道都唔錯, 幾好

魚餅就普普通通

蛋糕 @五感 阪急百貨
蛋糕好鬆軟, 不過我就覺得甜咗少少

休息完就出去行埋 LUCUA
行到咁上下就坐的士去食飯啦
(梅田區都幾難截的士, 我哋最後要行返去車站附近先有車)

由於晚飯相太多, 所以要下個 post 再出..

待續.....

沒有留言:

發佈留言