2016年12月17日星期六

2016.11 大阪 {Day 2a} 白浜 千疊敷 / 三段璧 / とれとれ市場

2016.11.27 大阪 {Day 2} 白浜 千疊敷 / 三段璧 / とれとれ市場

一早起身望出露台, 白濛濛一片, 好大雨呀!
個心即刻灰咗一灰, 因為今日主要係戶外活動
不過都無辦法, 唯有希望食完早餐後會停雨

海舟嘅早餐係非預約形式的
只要喺特定時間去到餐廳就得
呢個安排我都幾buy, 因為去旅行要瞓到自然醒先至夠 relax 

呢度嘅早餐都幾岩我食, 因為熱盤多
我真係好怕晨早流流食咁多冷盤

其實早餐前有去貸切風呂嗰邊望下, 不過都係全full
食完早餐死心不息又走去望下
今次有位喎
難得有位唔理岩岩食完早餐都去浸

貸切風品有三個, 今次我哋浸石匠之湯

個風呂唔算好大, 不過有view
相信如果晴天會更靚

lobby 有免費梅子水供應, 浸完出去飲返杯凍冰冰嘅嘢都幾舒服
休息咗一陣打算返房
路經貸切風呂門口, 又八掛走去望下有無位
咦....又有喎
於是決定又走落去睇下

今次係梅香の湯


 都係大同小異, view 差不多, 所以我哋浸咗一陣就返房

check out 時間係十一點, 食完早餐, 浸完兩次溫泉都仲有小小時間瞓個覺
住下住下, 又覺得呢度幾舒服

check out 完雨都仲未停
喺 lobby 等咗陣, 但啲雨都係無細到
所以最後都係決定出發

下一站景點係千疊敷
由海舟行過去只係 around 十幾分鐘腳程
如果唔落雨都幾好行
兩人只用一把傘, 每人半邊身都差不多濕哂
好彩呢度有間物產商店, 即刻入去買多把傘


落雨之下嘅千疊敷完全唔覺得靚
如果唔係落雨, 都可能會走落去玩下
不過落雨就費事啦

逗留咗一陣, 之後就出發去三段璧
由千疊敷行過去, 都係大約十幾分鐘腳程

入面其實無乜嘢睇, 大約十五分鐘已經可以行完


行完岩岩好趕得切坐巴士去 とれとれ市場

依然係落緊雨

入面有乾濕貨, 無想像中咁大
撞岩有解體 SHOW
我覺得個刀手有點似變態佬

之後買咗少少刺身同海鮮去燒烤
(刺身係幾新鮮的, 不過燒烤就唔多抵)

蝦同象拔蚌我哋揀咗燒烤同刺身各一半, 呢度係半份
買嘅時候, 隻象拔蚌明明好大隻, 點知........出來得咁少


懷疑被騙, 左下兩隻螺係食唔到架, 入面好似石頭咁硬
無記錯仲要成 700 yen 一隻!!
其他海鮮亦唔覺得有咩特別, 唔怪得燒烤區剩係得香港人, 無日本人啦
(基本上好似九成都係香港人)
不過好彩我哋只係買咗好少嘢~

食完之後就坐的士去車站返大阪啦

返大阪要兩個幾鐘頭車, 岩岩又唔算食得好飽
所以決定上車前買多盒壽司醫肚
(早知喺とれとれ市場 買啦)

第二日 待續...

沒有留言:

發佈留言