2016年12月24日星期六

2016.11 大阪 {Day 2b} 大阪到著

2016.11.27 大阪 {Day 2b} 大阪到著

由於呢日落大落, 所以我哋只係去咗三個景點
離開とれとれ市場之後, 我哋決定提早返大阪

先去酒店 CHECK IN
今次住 Granvia Osaka, 地點超方面, 就在梅田大丸旁邊
CHECK IN 時, 職員撩我哋加錢 upgrade 間房
我聽錯咗 200 yen 一晚, 見咁抵當然 up 啦
 但最後 check out 時先發現原來係 2,000 yen 一晚
不過, 間房同張床都好大, 都算無白俾

第一日落機時喺機場用托運將行李先送來酒店
check in 完就叫職員拎埋比我哋
點知佢推咗兩個唔屬於我哋嘅喼出來
嚇到我以為啲件行李寄失咗
好彩只係職員拎錯
咁大間酒店, 估唔到咁失魂

喺房休息一陣之後就爭取時間出去行下
去咗我最鍾意行嘅 Tokyo hands
之後就去食飯
今晚 book 咗一間食蟹的餐廳

想食蟹但又唔想次次都食蟹道樂
於是蝸牛先生就喺 Tabelog 搵到呢間

香住 北由商店 (Tabelog 3.6分)
兵庫県美方郡香美町香住区若松691-3

呢度全日文menu, 全日文staff, 真係好難溝通
見到個外國人樣嘅staff 以為可以講英文啦
點知, 佢唔識英文的!!!!!
最離奇係我講日文單字佢都唔明喎~
不過, 好彩menu 有圖, 勉強都知係乜

呢碟蟹膏嘅前菜, 都幾好食

Order 呢碟嘅時候, 個鬼仔不斷依依哦哦唔知佢 up 乜
最後我哋估係因為呢碟嘢同上面佢送嘅前菜係一樣掛

魚生都幾新鮮

燒蟹腳
其實每人張枱都有兩支醬汁用來點蟹的
但唔知點解咁岩我哋張枱無喎
於是問個鬼仔拎啦, 但佢英文唔明, 日文又唔明
我哋指住 menu 入面堆醬, 結果佢幫我哋落多一碟
頂!!  好彩唔算大碟, 如果唔係真係食唔哂
個鬼仔領悟能力真係超乎常人!!!

無汁點嘅蟹淡而無味, 麻麻哋

成晚最正係呢條魚

蟹飯, 普普通通

牛肉壽司就幾好味

呢餐唔算好貴, 但味道偏普通
加上個鬼仔 staff 實在唔知想點
連最初指住隻有污漬嘅碗叫佢換但佢都唔明!!!!
(不過都真係第一次喺日本見到啲碗筷唔乾淨)
所以呢度唔多推介

離開之後喺街口見到間賣魚仔餅的
於是又買咗一件來食

我哋揀咗蕃薯味, 都幾好食

返到酒店就食士多啤梨

第二日嘅旅程就係咁完滿結束啦~

沒有留言:

發佈留言