2016年12月11日星期日

2016.11 大阪 {Day 1} 白濱 海舟溫泉

2016.11.26 大阪 {Day 1} 白濱 

年底壓續大旅行 - 大阪九天梳乎之旅
今次 7:50 起飛, 5 點幾要出發去機場
前一晚竟然完全瞓唔著, 眼瞓到傻

*****
原本第一日想出發去和歌山浸溫泉
不過想住嘅溫泉旅館已經滿咗
所以最後唯有改去白濱

不過白濱嘅溫泉旅館比較舊
我哋揀咗好耐先決定到住邊間

海舟 (房型: 波の抄)
http://www.hotespa.net/hotels/kaisyu/

呢間應該好多香港人都聽過
最初唔太想 book 佢係因為唔想遇見太多嘅香港人
但最後無乜選擇下都唯有揀佢

一落機, 我哋先將行李寄去大阪嘅酒店
拎完行李過哂海關之後, 出去向左走向右走都會有快遞公司
而我哋就揀咗向右走
寄件過程比想像中快
兩個 28 寸大喼運費為 JPY 3,800
唔平, 不過總好過拎住佢喺白濱周圍走

由於過程一切順利 (飛機無DELAY, 寄行李手續又簡單快捷)
最後竟然可以趕到早一個鐘頭嘅火車
本來預計六點先會去到白濱, 而加未到五點就到啦, 賺咗

關西空港 >> 日根野 >> 和歌山 >> 白濱
其實機場由過去白濱無乜 so, 車程同大阪出發差不多, 而且仲要轉兩次車
但就可以慳返由機場出市區嗰程時間

兩個鐘多少少就去到白濱
今日天色麻麻

今日為咗趕車, 食完早餐就無正正經經食過嘢
(好彩預先喺香港買定一袋麵包醫肚) 
所以入溫泉酒店之前先去車站附近買少少嘢食

雖然有免費巴士/ 付費巴士去酒店
但因為中途勁多站, 所以我哋就直接坐的士過去
的士站前有料金表, 可以大約知道車費係幾多

去到酒店有人帶我哋去 check in
先喺大堂度等, 無 welcome 小點心, welcome drink 就要自己去拎
之後 check in 完無人帶我哋入房, 而且要自己拎住行李上去
住過咁多間, 咁嘅安排真係第一次
老老實實, 第一印象唔多好

房就正常, 只係細咗少少

個私人風呂都比較細

VIEW 都 OK
對住一個大海, 可惜當日天氣唔好

巡視完間房就食頭先喺車站附近買的壽司便當

望住個海休息下其實都幾舒服

呢度食飯時間分兩段, 五點半同八點
我哋咁肚餓其實好想揀五點半, 不過已經 full 左
(另一個原因想揀五點半係因為呢度十點至十一點有免費拉麵食)

食完便當, 喺房浸完溫泉都仲有耐先有飯食
無所事事就唯有瞓晏覺
(今日舟車勞頓都咪話唔攰)

終於都捱到七點半
出去貸切溫泉望下, full 哂

諗住早啲去食堂可以早啲食
點知係唔得嘅, 一樣係等到八點先可以入去

一坐低就叫我哋 order 飲品 (額外付費)
蝸牛先生揀咗清酒

前菜

呢隻剌身船好精彩
剌身好新鮮, 另外入面仲有少少熟食, 而且份量唔少
我哋覺得都幾好食

炸物

鮑魚好新鮮, 同埋都算幾大隻

茶碗蒸
 主食可以揀烏冬 or 魚生飯
我揀咗烏冬, 味道就無乜特別

蝸牛先生揀咗魚生飯, 佢話都幾好味

甜品: 普普通通

呢餐食到好飽, 已經無胃口再去食免費拉麵
返到房例排浸多次溫泉就瞓覺
不過生寶床, 呢晚又瞓得唔多好

沒有留言:

發佈留言