2016年5月1日星期日

2016.04 {Day 2} 餓底遊韓國: 建大貨櫃百貨/新沙洞

2016.04.24

尋晚瞓得超差 (其實好似無瞓過)
鼻水倒流令我成晚都好似"浸" 親咁, 瞓唔到

蝸牛先生仲未起身
我就一個落樓下諗住唱錢同埋買份 ISAAC 三文治做早餐
點知今日 ISAAC 無開

朝早的明洞, 無乜人

因為要食藥, 在地鐵站買咗袋奶王小蛋糕醫肚

都幾好味, 唔會太甜

之後就出發去 建大入口
呢個貨櫃百貨上年先開
仲以為好多嘢行, 但原來得好少鋪頭
個幾鐘已經可以行哂

今日 LUNCH 去咗一間食芝士排骨的餐廳
詹姆士芝士排骨
好多台灣 blogger 推介, 但無想像中咁好味
排骨似平時美式餐廳食到的 RIBS
芝士就似芝心批入面的芝士

反而後加的炒飯幾好味

食完就去貨櫃百貨
行完無收獲就唯有食
呢件 CAKE 唔平, 好似成六, 七十蚊件
但就超大件, at least 要兩個人先可以 K.O. 到
我哋四個人都有少少難度
因為蛋糕超甜

之後就坐的士去新沙洞
據聞呢度係日本表參道
所以出發前好期待
不過可能今日天氣太熱, 再加上病
我無乜心機行
最後買唔到衫, 只係買咗一副眼鏡

Line shop 真係好靚好得意

行到五, 六點就再食我哋的第二餐
元祖醬油蟹
呢間係杜如風介紹的

主角: 醬油蟹
雖然我都好想試, 但我腸胃唔好
我怕我病上加病, 所以最終都係無試
而蝸牛先生竟然話同香港食到的一樣!!!!!

章魚湯
大大隻生的章魚喺我哋面前放落滾湯入面
見住佢臨死掙扎
忽然閃過問自己, 我係味應該食素?

鮟鱇魚
好大碟, 不過其中有好多都係骨同埋好 "un" 的位置
試過就算

蒸蟹
唔食得生蟹的我, 唯有食熟的
雖然膏唔多, 但尚算鮮甜

食飽飽又再返明洞行街
今日我要轉戰樂天百貨
出發前做咗資料搜集, 喺韓國買 Celine 係平過香港的
一直都鍾意 Celine Trio
最後見佢平二千幾蚊, 猶豫咗一陣就決定要帶佢返屋企
不過喺免稅店買完係唔可以即刻帶佢走的
要先比錢, 之後離境時在機場拎

明洞商店街有好多小食鋪頭
餓底團經過都有買少少來試



行完街返酒店休息咗陣又出去食過
不過原來好多餐廳都收十點幾十一點的
最後路經一間叫 <大家> 的鋪頭就比員工 sell 咗入去
食後感: 貴, 極度唔抵食, 似扼遊客 feel

燒牛, 豬
 望色水, 其實唔多靚
不過味道又正常

五花腩

部隊鍋, 貴, 但料唔多

呢日都幾病吓
唔夠瞓再加上鼻水長流
真係掃興~

2 則留言:

  1. 個celine trio好靚呀,最後幾錢到架?
    咁如果買完唔可以即刻拎係唔係即係最遲要番hk前一日買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 折咗後七千頭。
      我估早一日會穩陣啲,等佢有時間送機場。

      刪除