2016年5月3日星期二

2016.04 {Day 4} 餓底遊韓國: 明洞

2016.04.26

十點幾 check out 之後就出去行陣
明洞的百貨公司全部都係十一點先開
所以基本上去韓國係可以瞓到自然醒先出去的

鋪頭未開, 唯有先去醫肚
求其搵咗間食燉雞的 鳳家安東燉雞

參雞湯
雞幾滑, 不過唔知點解搵極都搵唔到支參

燉雞
呢個用來送飯其實幾正

海鮮煎餅
點埋個汁一齊食, 好正

食飽飽就去 Young plaza 行街
地下有間 Line shop
手滑買咗隻Brown 返屋企


鋪頭外邊有雪糕賣

3,500 won 一杯都幾貴
不過造型靚, 味道亦唔錯

之後就行吓樂天百貨樓下的超市
都幾多嘢賣, 有啲似日式百貨公司下面的超市
餓底團路過亦不忘買點小吃


之後再行吓明洞的商場
其實已經好攰, 唔多想行
行到兩點幾就去食 lunch

呢間的部隊鍋唔錯的

食完就返酒店拎返啲行李
之後就出發去機場
諗住坐機場鐵路時間會好就啲同快啲
點知剩係一程的士去首爾站都塞鬼死咁耐
之後再計埋行上行落, 左行右行的時間
其實時間同機場巴士差不多
下次都係舒舒服服坐巴士算

去到機場食埋最後一餐就返香港了


四日三夜的韓國之旅
話咁快就完咗

雖然今次病住玩就真係唔多 enjoy
但慶幸中間都無乜大的唔舒服
(無肚痛其實都已經好好彩)

以為蝸牛先生陪住我同阿嫂行女人鋪頭會好悶
點知佢話覺得今次都幾好玩
因為四個人比兩個人可以試到的食物真係多好多

第一次的韓國之旅, 感覺都幾良好
以後除咗日本, 我哋應該有多個國家可以去

*****
出發前在 Lotte 訂好要買的護膚品
上機前喺機場拎
真係可以慳返好多時間
而且價錢仲比出面平啲
韓國真係一個令女人破產的地方

Vant 36.5 的 CC cusion 好滑好貼, 好正~

今次重點要試 BeliefPrimera 的 product
貪佢標榜純天然

無意中比我發現 ARMANI 的粉底竟然比香港平成二百蚊
唔執輸當然都入返支

****
唔知點解, 返咗香港竟然有少少掛住韓國
好想兩 PAIR 人可以再一齊去多次

4 則留言:

  1. 我都計劃緊9 月去 係 4個女仔 男友話韓國係女人天堂 男人地獄 所以叫我同朋友去 諗起就興奮

    回覆刪除
  2. 我d fd去親韓國都係自組女人團,難得蝸牛先生唔覺悶!去4日3夜咁短既!

    回覆刪除