2016年5月2日星期一

2016.04 {Day 3} 餓底遊韓國: 梨大/弘大/鷺梁津海鮮

2016.04.25

出名的 ISAAC 多士就在酒店附近
諗住食早餐前去買件 SHARE
點知十點幾落到去, 條人龍已經好長
最後我哋都係放棄咗

坐的士去梨大的孔陵一只雞
四個人點了兩只雞
肉質無想像中咁嫩滑
不過啖湯就幾好飲
最後加埋個麵條就岩岩好

阿嫂話陳玉華一只雞好味啲
下次有機會都要試吓

之後行落新村站坐地鐵落弘大
點知行到去個站好似荒廢咗咁
最後唯有坐返的士落去

弘大站比我想像中好 SHOP
啲衫好似岩我多啲
最後我同蝸牛先生都有收獲

途經  ISAAC
(就在弘大對面)
呢間有位坐, 而且無乜人

啲人講到咁好食
我哋當然唔執輸走入去買兩件來試
甜甜哋, 但嫌個包拱得唔夠脆
 好食但又未去到驚為天人咁好味

呢兩日都好哂, 下午直頭有三十度咁熱

呢間賣西班牙油炸鬼的, 我覺得都幾好味

行完弘大, 時間尚早
今晚本來計劃食豬手, 但個肚仲未有空間
於是臨時改行程, 坐的士去鷺梁津食海鮮

鷺梁津海鮮
同一般的海鮮市場無分別
不過都叫做乾淨, 唔會有難聞的氣味 (可能係因為我鼻塞聞唔到)

基本上每檔賣的種類都差不多

 生八爪魚
呢個似乎係必食
上枱時仲係郁吓郁吓

用來做刺身同煲湯
其實都幾大條

刺身

清蒸鮑魚/大螄蚶
香港未見過咁大隻螄蚶
蝸牛先生話細隻的好味 D

魚湯
刺身後的魚骨用來煲湯
愈滾愈鮮甜

長腳蟹
蟹唔算好大, 不過就幾多肉
而且都幾鮮甜


沿路行去地鐵站
好有舊公屋 FEEL
見到新大樓已經起好, 我估呢邊隨時搬過去

下站係首爾站樂天超市/ OUTLET
個 OUTLET 就唔多岩買
超市都其實無乜特別
但點都要買少少返來做手信

返到酒店就要執行李啦
之後蝸牛先生同大哥大嫂又去夜宵

夜宵: 雪濃湯
由於我太需要休息的關係
所以我無跟佢哋出去食
叫咗蝸牛先生外帶返來
個外賣包裝好靚
同埋個湯都真係好正!  清得來但又有好濃的牛味
剩係呢碗湯都值得我下次再來韓國

話咁快就已經係最後一晚
韓國比我想像中好玩, 好食

沒有留言:

發佈留言