2016年4月30日星期六

2016.04 {Day 1} 餓底遊韓國: 明洞/馬場洞

2016.04.23

由於 PAKCAGE 太抵的關係
(4D3N $3xx 坐國泰住明洞)
阿哥阿嫂都話要一齊 JOIN
所以本來的二人遊, 最後變成四人遊

出發前兩天, 我竟然感冒+微燒, 可惡!!
起飛的朝早仲要肚痾, 攪錯!!

國泰的飛機餐真係愈來愈唔掂
粥 + 乳酪, 我真係見到都肚痛

三個鐘多少少就到韓國, 又幾快
不過過關就超多人, 大約排咗半個鐘多 D 先出到去
一出機場就有機場巴士, 好方便 [6015/6001 號車]
第一次去, 唔知邊度買飛
但原來上車比錢就 OK
$14,000 won 一個人, 即港紙成九十幾蚊, 都幾貴
不過就真係幾方便同埋舒服

根據網上資料. 佢話明洞係尾站
於是我哋大安旨意無襟鐘, 點知架巴士過咗明洞都唔唔停
於是拿拿臨襟返鐘
遲咗一個站落, 要行大約七, 八分鐘先去到酒店

我哋今次住明洞的 Loisir Hotel
地鐵站 5, 6 號出口一上來就係, 都幾方便
酒店門口亦係機場巴士站

check out 完後就匯合大哥大嫂 (佢哋早我哋一班機)
之後出發去第一站 - 馬場洞 (肉類市場)

由明洞坐地鐵過去, 大約半個鐘
之後在 2 號出口, 一直行到油站, 路口轉左, 一直行到盡頭就係

其實想去杜如風介紹嗰間的
不過好似收咗
如果再去的話, 我會揀日頭去, 因為黃昏好多鋪頭都已經收咗
最後憑感覺揀咗呢間

無記錯呢 pack $70,000 won (記住要講價)

之後店員就帶我哋去餐廳
餐廳會提供泡菜等小食

雖然有少部份黑咗, 但整體都算靚
不過剩食牛就覺得有少少單調
最好買埋其他肉上來一齊燒就正

 食完後, 我哋坐的士返明洞
的士費其實同四人一齊坐地鐵的價錢差不多
所以人多係化算啲

返到明洞就係自油活動時間
明洞真係有好多 skincare 的鋪頭
好彩我唔係咁好, 如果唔係一定買到破產

行咗一陣都無乜收獲 (因為啲衫好多都 MK look)
 於是轉戰甜品
O'sulloc tea house 食綠茶 rollcake
呢度有樽綠茶醬好出名, 本來我都打算買
不過試完件 rollcake 之後就打消咗呢個念頭 lu

我咃揀咗 set, 有一件 cake, 一球雪糕 同一杯嘢飲
價錢大約係一百蚊港幣

蛋糕的質地唔夠軟熟, 綠茶味亦唔夠濃
我會覺得 Citysuper 的 Cha-no-wa 好食好多
不過雪糕就幾好

之後行多陣就返酒店休息
而蝸牛先生就同大哥大嫂出去食宵夜
本來佢哋想食部隊鍋. 不過已經收檔
所以最後揀咗食炸雞


病住遊韓國的第一天都算唔錯
好開心終於食到傳說中的韓牛
雖然肉質唔夠日本和牛嫩滑, 不過牛味真係好濃
而加望返相都好想再食

沒有留言:

發佈留言