2016年4月4日星期一

2016.04.04 {銅鑼灣} Lunch @ Dazzling

The One 的 Dazzling 喺 openrice 有成二百幾個好評
我一直都好想試
但諗起要排隊都係咪攪
前排發現原來佢喺皇室堡開咗分店
或者未係太多人知(抑或熱潮已過)
假期的中午唔算多人
等咗大約十分鐘就有位

Dazzling cafe
告士打道311號皇室堡3樓313-314號舖

朱古力鬆餅 (跟糖漿,雪糕)
質地可以揀普通或鬆脆
我哋揀咗鬆脆,但其實又唔覺佢脆
加 $15 升級,餅入面就會有麻糬
但升咗我又唔覺佢有煙韌感覺,所以我懷疑佢加漏咗
雖然係咁,鬆餅的確係幾好食
cream 好滑,糖漿亦唔太甜

檸檬雞意粉
酸酸哋味道都幾清新幾特別
只係份量太少

咖啡
旁邊的餅乾幾好味,咖啡都幾香

水果茶
味道太普通,雖然可以refill 但唔多扺 

整體味道ok 的
不過又唔算好特別
價錢亦唔平
呢餐埋單要三百多

環境, 裝修隔局都幾舒服
不過我覺得侍應唔多專業亦唔多夠
等好耐先有人幫我地點菜
執碟時有食物跌落枱面但無意識幫忙抹返乾淨

*****
最後一天的假期
有時間嘆杯咖啡食件餅都幾唔錯


2 則留言:

  1. Good 喎, 我記得之前排TST 真係要排好耐, 食過一次之後都唔想排

    回覆刪除