2016年3月28日星期一

2016 復活節


自從學日文後
已經疏懶咗好耐無寫 BLOG

語言天份低加上記性差的我
而加每日最少都要抽半個鐘出來複習
如果唔係真係好難追到進度
再加上老師每堂都要默生字
所以真係要勤力啲先得

今個復活假宅宅哋
每日剩係食同食....說好的減肥.....唉

公司今年凍薪 (但明明 2015 年賺到笑)
"良心地" 做下樣獎勵吓啲表現好的同事
我係其中一位
得到 2K 的獎金, 真係多乜謝!!

2K, 好過無, 比我有藉口去請蝸牛先生去食好嘢

蟹膳
灣仔 譚臣道3號地下

呢間想試好耐, LUNCH 大約三百幾蚊一位
DINNER 就 千五 UP

一入到鋪頭, 就聞到一陣好熟悉的味道 {木魚湯}, 感覺好幸福
同時亦幻想自己身處日本 (思鄉病發作)
我 ORDER 了火鍋的 SET
蝸牛先生就揀了燒蟹加天婦羅 SET
可能我期望太高
我覺得有點失望
味道唔係唔好, 只係我覺得唔夠精彩
又或者, 下意識地將佢同蟹道樂比較咗
總之, 試過一次就已經唔會想再來

又有一日, 去了食川菜

雲陽 
勿地臣街1號時代廣場10樓1001B號舖

我肚仔唔爭氣, 但又鍾意食辣, 尤其係水煮魚
不過蝸牛先生食唔到咁辣
所以今次無叫到
我地ORDER 了另一個唔係水煮的魚片
呢度的魚片整得好滑, 但又唔會有骨, 真係好正!
暫時呢間係我至愛的川菜館

BAKE 而加終於都唔駛排隊啦
呢日就買咗半打返去孝敬屋企人, 大家都覺得好食

之前聽過不少人讚半熟工房的芝士TART 好食
於是我又買來試
佢無論餅皮同芝士的質地都同 BAKE 好唔同
佢的比較淋身
但我同蝸牛先生就鍾意 BAKE 多啲


除了出街食, 我最近都有下廚
平時出街我都鍾意叫泡菜鍋
最近我試咗自己整, 原來係好易

呢晚蝸牛先生唔返, 我去買了一人份的海鮮 
(5 隻蝦, 鮑魚兩隻, 十幾隻蜆)
加埋泡菜同烏冬, 成本價約九十蚊
雖然可能出去食仲平
但至少我的海鮮係游水貨式
同埋煮完後好有成功感

又有一晚想食三文魚
一個人整咗一個和式 SET
方便又好食


下個月就出發去韓國
所以呢幾日我又忙於編行程搵地圖
第一次去韓國
唔知好唔好玩呢?

(去四日, 但買咗三本書, 再問家姐借咗一本, 自己都覺得好過份~)

4 則留言:

  1. 正啦又去旅行!我今年d假洗晒喇!!!><
    個泡菜鍋睇落好正呀!!我想知你個湯底係有咩呀!!我覺得自己整得唔夠濃, 唔知爭d咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我參考佢架, 我估韓式辣醬係亮點
      http://candice-kitchen.blogspot.hk/2014/06/by-lc-22cm-risotto.html

      刪除
  2. 我有晚整左部隊鍋 我男友問我買材料買左幾錢 我答左佢 點知男友話下次出去食 都差唔多價錢 我話出去食一定無咁新鮮羅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 自己買料一定新鮮...同埋無味精

      刪除