2016年3月25日星期五

2016.03.20 結婚紀念日 {五周年}

2016.03.20 木婚紀念日

前幾年的結婚紀念日都係喺日本慶祝
不過今年蝸牛先生請唔到假
所以唯有留港慶祝

3.20 踏正十二點就食 CAKE 慶祝
好耐無買過 Paul Lafayet 的 cake, 水準好似好過 Tony Wong
{Tony Wong 好耐都無出過新款, 已經無乜驚喜}

好趕急咁整咗張卡, 希望蝸牛先生鍾意

到正日, 其實無乜慶祝活動
不外乎都係食同食...嘻嘻...

lunch 去了我愛的燒肉店: 和宴 {尖沙咀}
每次都一定要食佢碗牛肉烏冬, 因為真係好好好好味
呢碗係跟餐加的, size 比較細 (其實都算唔細)
但我決定下次一定要叫一碗 regular size 食到夠
{佢個湯底, 辣辣地, 牛肉味又濃, 真係好正, 如果我識整就好喇}

之後去0左睇戲 <夢之花嫁>
睇完都唔知做乜...無無聊聊咁
浪費咗兩個鐘

睇完戲就出發去食晚飯啦~
今次揀咗 Ritz Carlton 的 Tosca 
揀佢的原因, 唔多唔少係因為佢0既夜景
{話說之前跟同事上過 103樓飲嘢, 當下的夜景真係好靚, 於是好想同蝸牛先生去感受一次}

點知.......
當日的天氣......潮濕多霧
上到去我哋乜都睇唔到, 好可惜!! 
唯有寄望一陣的食物好味啦

{不過我已經唔多記得當晚食咗乜, 下次真係要影低份 MENU}

先上麵包, 份量都幾多, 大約有三, 四款
其中薄薄的我覺得幾好味
其它的就普普通通

迎賓小吃: 唔太記得係乜, 不過印象中味道幾好

頭盤: 頂頭的係腸仔, 呢碟味道都唔錯的 {可能係我鍾意食腸}

前菜 芝士伴蛋: 蛋加芝士, 旁邊係炸脆咗的蒜 
新穎的配搭, 但其實食落味道唔太特別

前菜: 似炸過的麵包包住帶子, 呢個幾特別, 味道亦唔錯

主菜: 食落有啲似肉醬千層麵
但要配埋上面的泡泡一齊食先會覺得特別

主菜  牛: 食落都幾鮮嫩, 不過牛味唔太重

甜品: Sorbet
質地同平時食到的有少少唔同, 入口即散, 完全無口感
味道亦唔太特出

Petits 4
唔會太甜, 都唔錯的

最後餐廳送了一小盒餅乾俾我地做結婚周年禮物

今晚無 VIEW 睇而食物味道又唔算特出, 有少少失望添~
不過, 最緊要係有蝸牛先生陪我慶祝~

之後就係送禮物時間:
我送比蝸牛先生的周年禮物
第一次擁有情侶 {夫妻} 產品
呢對錶唔貴, 但我覺得個款幾靚
佢可以隨時換錶帶, 另一組係尼龍錶帶, 斯文同 casual 都岩襯

蝸牛先生送比我的禮物

VCA 手鏈
簡簡單單都幾靚

話咁快就結婚五周年. 多謝蝸牛先生呢五年的照顧
唔知點解婚後的時間真係過得好快
每日的日子都過得好充實
雖然少咗好多私人的時間
但我都覺得幾開心

希望以後都可以一樣快樂~




4 則留言:

  1. 週年紀念快樂呀~
    肥人都係戴呢隻牌子既錶呢, 真係好hit 呀!

    回覆刪除
  2. 恭喜晒蝸生蝸太!
    好鬼sweet!我早幾年都會手造卡比我老公, 但呢兩年懶左, 只會加工..hehe
    嘩你老公隻手好大隻!定係你太細?

    回覆刪除