2014年12月14日星期日

2014.12.10 Birthday dinner

正日要返工, 蝸牛先生的收工時間又唔穩定
所以我地呢日留家慶祝
而我就專登放0左半日假去準備


生蠔
蠔係一個好方便的頭盤
好食又方便

焗蠔
我唔受得生蠔
用蒜蓉加點芝士, 味道都唔錯 

檸檬香草春雞
醃的材料好簡單, 檸檬, 蒜, 香草, 鹽, 酒, 牛油 
酸酸地都幾好味
下次有時間醃耐d 應該仲好食

仲未同新焗爐做到朋友
焗完出來個皮唔金黃
真係要好好研究下先得

蜜糖鹽麴豬鞍
近期好鍾意食
易整又好味
強烈推薦 cc super 黑毛豬豬鞍
肉質好鮮嫩 (只係價錢貴0左少少)

今日放半日假就係為0左去買蛋糕
心水的蛋糕店唔多
Tony Wong 好食, 不過最近唔見佢有新款
諗下諗下, 不如就去返 L'atelier de joël robuchon
我去了 IFC 店, 順便可以去 CC Super 買餸

蛋糕盒都靚過人

半磅蛋糕的款唔算好多
呢個朱古力入面又有d nuts, 都幾好味
最重要係唔會太甜太漏

今年太忙, 無乜時間整生日咭, 呢張好簡單, 希望蝸牛先生鍾意
蝸牛先生拎返以前的生日咭出來睇
原來我呢幾年寫的內容都係差不多 (哈哈, 有九成係一樣的)
兩個一齊睇返, 真係笑到肚痛



4 則留言:

  1. Mr. and Mrs Snail
    ~原來仲有正日慶祝!! 太好啦!
    ~餐晚餐, 真係好靚, 全是Le creuset!!! 你真係好識安排!!
    ~我覺隻雞,都焗得幾好!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部都係le creuset, 只係一個巧合, 哈哈

      刪除
  2. so sweet!我以前都有手造卡比老公, 但而家無lu!!hahaa..
    其實隻雞都焗得唔差丫!係爭少少色jar!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個樣好似蒸雞, 一d 都唔似焗
      仲有呀, 我仲未知點用個焗爐焗包, 而且次次焗出來都係脆皮, 激c 禾

      刪除