2014年12月7日星期日

2014.12 Birthday lunch @ L'Atelier de Joel Robuchon

2014.12.06
過幾日就係蝸牛先生的生日
趁住 weekend 就出去食好0野慶祝


想試好耐, 不過次次都 book 唔到位
今次兩星期前先 book, 竟然有位

事前無話比蝸牛先生知去邊度食
不過去到中環佢應該都估到吧~

Lunch set 分 三/四/五 道菜
貪心的我們, 揀了五道菜 (其實四道菜已經好飽啦)

先來麵包籃, 款式好多
但為了留力, 我只係試了兩款
麵包微暖, 都唔錯, 不過又唔算特別好味
蝸牛先生就話塊牛油好香
麵包籃太大盤, 好多人都食唔哂, 好浪費, 不過又唔夠膽打包

煙肉包
咸咸香香, 都唔錯

餐前小吃
用來清清味蕾, 迎接呢餐的開始
旁邊的炸物味道唔錯, 根據 STAFF 的解釋, 入面係牛小腿肉

Appetizer  
Pan-seared scallops with crunchy endive salad and mango
 帶子好鮮甜, 襯埋芒果汁一齊食, 味道好清新
帶子上面又有少少薑蓉做陪襯, 都幾唔錯
(下次自己可以試下整, 哈哈)

Appetizer
Fine eggplant cream, seasonal vegetables and tuna confit
呢個我食完無乜印象

Soup
Assorted vegetables and prawn raviolis in fine ginger spiced bouillon
好清的雜菜湯, 入面有粒雲吞的物體我覺得幾好食
湯係微暖, 個人都係比較鍾意飲熱騰騰的湯

Soup
 Chestnut “veloute” with bacon and onion foam 
栗子湯, 味道有點似忌廉湯, 奶味好濃

Fish
 Pan-fried maigre with ginger in baby leek bouillon 
第一啖入口覺得魚有點淡
不過之後夾埋個湯一齊食, 又覺得幾好味

Fish
 Maine lobster spaghettis and coral emulsion 
呢個龍蝦意粉係今餐最好味的一碟
龍蝦外面煎香, 但咬入去有點似食刺身的感覺, 好正
我要求高, 我覺得意粉可以做得再彈牙一點
不過, 呢碟意粉真係好令人回味

Meat
 Roasted Iberico pork “pluma” with broccoli puree and hazelnuts
個汁有點濃(咸), 不過黑毛豬的肉質真係好鮮嫩
反面有一碗著蓉, 係餐廳招牌
真係好滑, 好好味

Meat
 Roasted lamb leg with white beans and chorizo
我唔食羊的, 試吃了一小塊, 味道不是太 so
不過蝸牛先生話佢味道普通

beans and chorizo
跟羊的配菜, 味道有點似紅腰豆加煙肉

Dessert
 Luscious mango cream with exotic fruits
酸酸甜甜都幾好食

Dessert
Cinnamon pear compote with caramel ice-cream
焦糖雪糕超級正, 真係未食過咁好食的雪糕

之後食餐茶 & 送客甜點
呢d 通常都好睇唔好食, 超甜
不過呢度的都幾好食, 唔會太甜太漏 

呢餐我同蝸牛先生都好滿足
已經諗好如果下次有機會再來
我0地會揀三道菜 (會 skip Soup & Meat)
然後食哂佢盤麵包
之後再 upgrade Dessert  食 soufflé

希望蝸牛先生滿意我今餐的安排
祝蝸牛先生生日快樂!!!!!

4 則留言:

  1. Mr and Mrs. Snail:
    ~我覺香港啲餐廳好難book位. 真係閒閒哋要預早半個月時間book 定位!
    ~你咁悉心安排, 蝸牛先生實開心啦!! 蝸牛先生, happy birthday!!
    ~by the way, 你影啲食物相好靚, 你用大機影??

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港太細, 出街食飯好多時都要等位, EVEN BOOK 位, 有時都好 FULL
      唔係大機呀, 我用SONY A6000

      刪除
  2. 很美味的名牌午餐, 你老公一定很喜歡這個慶生活動~~

    回覆刪除