2014年6月5日星期四

2014.05 - 北海道遊 {Day 1} - Hello Hokkaido

籌備已久的北海道之旅終於都出發
出發前一晚差不多點幾兩點先瞓
第二日四點幾五點就起身
前後瞓得唔夠四個鐘.....倦~

等0左差不多成廿分鐘先有機場巴士
上到車仲要無位放行李
迫住要企入機場.....一個唔係幾好的開始~

check in 完就入左 Plaza premium lounge 食免費早餐
第一次入來, 比想像中多0野食

航機準時出發, good~!

總覺得 CX 的飛機餐味道愈來愈差


今次訂了 Premium economy class
座位比 econ 闊少少, 加上劃到第一行長腳位, 坐得好舒服

四個幾鐘頭後, 到達新千歲機場
yeah yeah yeah, 落機的一刻終於有興奮的感覺~

之前 online 訂了 b-mobile visitor sim card
出機場後, 第一件事係去郵局拎上網咭

b-mobile 1GB VISTOR SIM 
http://www.bmobile.ne.jp/english/

iphone 同 samsung 機都岩用
上次遊日都係用佢, 今次一插 card 就即刻可以用, 唔駛再 set 0野, 好方便

郵局在 Domestic line 那邊
我0地都搵0左一陣先搵到

拎完 CARD 就要搵 JR station 買 JR Pass
問職員, 佢叫我0地落最低0個層
行咗一層,覺得唔係好似....
想落多層,但又剩係得樓梯
所以我哋最後都係放棄, 上返地面
(因為職員個樣好唔可信, 而且好似唔明我0地問乜咁)

跟住我哋又行返去 International line 0個邊
由 domestic line 行返去 International line 條路都幾長, 最慘係拖住行李....
去到0個邊再問 information desk, 原來...頭先個職員真係無老點
結果, 兩個傻人又拖住兩件行李行返過 domestic line, 攰~

最後終於都買到 JR pass, 仲一次過出哂之後幾日的火車票

是日任務完畢....
今日的第一個行程係去 outlet

Rera outlet
http://www.outlet-rera.com/



死趕爛趕岩岩趕得上由機場開出的 shuttle bus
(基本上, 行來行去加上趕車, 去到呢一刻已經好攰)
車程都要 around 10 mins, 比想像中耐

唔知係咪太夜又係平日, 成個場靜英英


第一間入的鋪頭係 Franc Franc
超興奮, 因為真係比香港平好多
好快就有收穫

一直都好想買呢類碟
而且呢兩隻顏色好靚, 我好鍾意
(好可惜, 返到香港, 藍色0個隻裂0左.....想喊~)

北海道一入夜就好凍
但我只係帶0左一件冷外套, 唔多夠暖
所以去0左 North face 買件 gootex


至於蝸牛先生都有少少收穫
行到八點, 好多鋪頭都關門 (但有個別鋪頭又未 closed 喎)

我地最決定0係呢度醫肚
揀了來自旭川的拉麵店

青葉

點了味噌拉麵
湯底都幾好, 唔算太油

麵, 係我鍾意的粗身拉麵
唔會過淋, 軟硬度適中
印象唔錯~

離開 OUTLET 就坐火車返札幌

今次下塌 
Gracery Sapporo
http://sapporo.gracery.com/

酒店就在大丸對面, 都幾方便

Twins room
以為北海道的房會大d, 但原來都唔算好大

由地下食街可以直達酒店, 不過要經過約十級的樓梯
如果想避開樓梯就要行地面
只要向住大丸方向行, 一出去望對面就會見到

搵路時在 JR 站見到呢間
記得有 台灣 BLOGGER 介紹過, 見個樣都幾吸引就二話不說買0左一個來試

有少少似蛋撻, 不過味道又無想像中咁好 


Check in 完再放低行李就落樓下視察環境
由於第二日參加0左 local tour
所以我地先去搵集合地點, 免得第二日遲到

札幌的夜晚, 一點都唔熱鬧
我0地行0左一陣就返上酒店

第一日已經好攰
 沖完涼就拿拿聲瞓覺





10 則留言:

  1. 第1日係攰D, 跟住之後就開心咖啦~ 哈))
    我都想買依種碟, 好靚!! 香港有冇!? 裂左... 好心痛....

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港FRANCFRANC 未見過呢隻碟呀
      不過無印有類似的, 但我覺得好貴, 唔捨得買

      刪除
  2. 雖然攰, 但玩得好開心.
    我每次出門都會帶bubble 紙, 因怕買野會破, 山長水遠咁就唔抵啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 見到佢裂左, 勁唔開心....
      下次可以都可以學你帶定BUBBLE 紙喎....good suggestion

      刪除
  3. 第一日shopping已經有收穫好開心呢~ 五月份既北海道都好凍呀? 幾多度呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一入夜就好凍, 而且好大風...試過有一日4度
      不過, 玩到後尾幾日已經開始回暖

      刪除
  4. 我上次都有去outlet 不過唔太多我鍾意d 野買 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個outlet 真係無乜0野買, 後來我地去0左另一個, 0個個多0野買好多..

      刪除
  5. Outlet的收獲都唔錯呀~~ 請問那種是什麼撻? 樣子看來很好食~~

    回覆刪除