2014年5月21日星期三

2014.05 雜記

因為忙於計劃北海道行程,所以好多blog 都甩了
希望趁出發前盡量寫得幾多得幾多
麵包班已經上了四堂
但我仲未掌握到搓包的技巧, 雙手依然好唔協調
{第三堂}麵包班: 排包, 栗子包
呢日遲放工, 6點9上堂, 但我 8 點先到
不過老師的助手可以幫忙搓包
我去到就自己玩造型
今堂講湯種, 不過因為遲到 miss 0左, 激死!!
栗子包
本身唔鍾意食栗子蓉, 所以今晚所有包包我都無試過

排包個樣整得好衰
{第四堂}麵包班: 綠茶包, 綠茶紅豆包
老師用的綠茶粉好香,味道好濃
我鍾意綠茶紅豆呢個配撘, 有時間我一定會自己再整





《煮》
星期五晚通常都想食好d 
再加上唔駛預備飯盒,買餸可以彈性d
好想食銀雪魚,所以今晚又去了 CCsuper

另外又買了材料整雜菜湯
原來呢度有好細棵的西芹賣, 好岩我用來整呢個湯, 唔怕食唔哂


又買了一PACK 細牛展來煲湯, 蝸牛先生話好食
 


《食》
炮台山開了一間新的平民吉列店 (吉豚屋)
呢度的價錢好公道, around 五, 六十蚊一個 SET
價錢同味道都算做成正比
想食吉列又唔想太貴, 可以試下呢間




明天出發喇, 最後都係寫唔哂我想寫的 BLOG
唯有返來再寫 (有心的話)






5 則留言:

  1. 那些綠茶包包樣子好吸引~~~ 另外祝你旅行一路順風, 玩得開心D~~

    回覆刪除
  2. 綠茶包包 我好鍾意食

    你隻杯我都有呀 hehe
    p.s 玩得開心d

    回覆刪除
  3. 咁你知唔知你老師用邊隻綠茶粉呢?我都中意綠茶紅豆,純綠茶就唔ok.

    回覆刪除
  4. 玩得開心D))))))))))))))))))))))))))) ENJOY~

    回覆刪除
  5. Mr. and Mrs. Snail:
    ~我啲blog 仲甩得多, 有間過咗期, 又唔想寫. 哈哈~~
    ~上堂啲麵包, 都唔錯!! 學咗好多款!!
    ~見你同另一半, 時常一齊煮或者一齊出街食!! 你哋好合拍!

    回覆刪除