2014年5月6日星期二

2014.04 雜記

今次篇 blog 好長好長
夾雜住我呢兩星期的 [煮], [食], [敗]

[煮]
初釀梅酒
其實年年都想浸, 但就年年都懶懶閒
有次買完餸見到街市有梅買
在蝸牛先生的鼓勵下終於都買0左
之後就拿拿臨去買酒, 買樽

唔知成唔成功, 唔好飲都希望佢唔好變壞

最近密密煮
有蝸牛先生的豉油豬扒, 雞亦, 露筍炒牛肉, 梅菜蒸豬肉, 炒雜菇, 魚湯浸菜
而我就有清酒煮蜆, 第一次煮, 原來係好易的
仲有上次在 Sogo Club 學到的白酒煎鮑魚
有了自己的廚房, 想食乜就煮乜, 開心開心  
白酒煎鮑魚做法:
1) 鮑魚煎之前加少少鹽, 黑椒粒
2) 牛油起鑊
3) 加入鮑魚, 有肉向底 (煎 1MINS)
3) 反轉鮑魚, 讚白酒, 立即加蓋焗1 MINS
4) 開蓋, 再反轉鮑魚, 有肉向底, 煎1 MINS
快靚正!!

[玩]
第二堂的麵包班: 南瓜忌廉包, 南瓜核桃包
上堂當日係交 budget 的 deadline, 所以本來係要 OT 的
但由於我只係外援, 所以我唔打算放棄我的麵包班
最後剩低的手尾就交返俾 budget team 的同事自己跟返
不過最後都攪到成六點七, 八先走得

好趕, 去到時同學已經搓緊包
放低手袋就拿拿聲洗手搓包

今次個麵團有南瓜蓉, 所以好濕好難搓
搓到一半我已經唔想搓 (好痴手, 好核突)
呢個包依然好鬆軟, 我隔兩日食都唔覺得似隔夜包
但可能本身我唔太鍾意南瓜
所以我麻麻地鍾意食 

[食]
有晚的星期五等蝸牛先生放工一齊去了 [火鍋本色] 打邊爐
已經好耐無去, 以前覺得幾好味
但原來而加已經差0左好多
仲要無0左宵夜特價優惠, 兩個人夜媽媽都食0左五百幾蚊
我0地決定唔會再去呀!!

5.1 係我同蝸牛先生的紀念日
本來想去 [福臨門] 慶祝慶祝
大安旨意 Walk in, 點知去到無位
最後改去 [秋田] 食鐵板燒
百幾蚊一個鐵板燒 set 其實真係幾抵
味道唔錯, 而且份量大

韓風停不了
本身都鍾意食韓菜, 加上星星熱, 令我最近都食0左好多次
今次在openrice 揀了 [韓國館]
佢的位置超隱蔽, 跟蝸牛先生兜了幾次先搵到
中途差點想放棄, 又差點入錯0左另一間

以為係小店, 但原來都幾大
lunch set 約七, 八十蚊, 都算抵
我0地揀了燒餅, 牛肉粉絲鍋 (好辣!!)
味道比較淡, 我諗岩 d 食得比較清的朋友
唔難食, 但又唔算特別標青, 應該未必會再來

[敗]
雖然本身已經有兩部相機  (Sony NEX3 同 Panasonic LX7)
但部 NEX 已經係 2010 年的款
所以一直心思思想換機
睇0左幾個月, 最後都係買返 SONY (我對 SONY 係有情意結的)

Sony A6000 雙KIT 
暫時仲未摸熟兩支鏡
希望 weekend 有機會可以出去練下
咁去北海道的時候就可以影多 d 靚相

呢兩個星期唔算多采多姿, 但都算充實
幸得蝸牛先生抽空陪我

距離我倆的北海道之旅仲有兩個多星期
超期待~


12 則留言:

  1. 白酒煎鮑魚,點整法架?

    回覆刪除
  2. Mr. and Mrs. Snail:
    ~你生活好精彩啦!! 好似日日都有野學習, 學整梅酒, 學整麵包, 又出下街食飯. 好多節目呀!!
    ~仲有兩星期就旅行, 我都戥你開心. enjoy !!

    回覆刪除
  3. 近來很多活動呀~~~ 又吃了很多美食~~ 相機是新款哩, 好用嗎?~~~

    回覆刪除
  4. 全部食, 食, 食都好吸引呀!!
    咦, 部SONY好用嗎??

    回覆刪除
  5. 我都係用sony, 不過係NEX6, 影夜景一流

    回覆刪除
  6. 我發覺加親蓉搓包好鬼痴手, 上次加左蕉蓉, 嗰篤麵團核突到呢!
    蝸牛先生保持水準煮得一手好餸, 好羨慕你呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀, 個感覺勁核突, 好唔想搓落去.......所以最後我向阿SIR 求救, 哈哈~

      刪除