2014年6月7日星期六

2014.05 - 北海道遊 {Day 2} - 賞花

今日參 local tour 去睇花

Yokoso Japan
http://www.yokoso-japan.jp/tc/index.htm

會喺五月開的花種類唔多
但就撞正有我哋末睇過的芝櫻同我鍾意的鬱金香
由於公園地區偏遠,加上交通唔方便
所以我哋決定 join local tour
既方便又慳時間


瀧上町芝櫻公園上湧別鬱金香公園一天團
JPY8,980/人
網上報名
領隊略懂英文

 8: 30 在鐘之廣場集合

集合前在麵包鋪買0左個紅豆包, 不過味道麻麻地

旅遊巴

有一份簡短的 SCHEDULE

團章

同團大部份都係日本人,只有約 5,6 個係外國人
沿途,車上導遊不斷用日文介紹,其實有點吵
我都係自己欣賞吓窗外風光好過
見到雪山,仲有牧埸

由札幌出發去到第一個景點要花 4 hrs
好彩每個半鐘會停喺休息站休息廿分鐘
站内有小商店同洗手間
行下,(試 )食下又去下洗手間,20 分鐘其實好快就過
呢個炸雞都幾好味

午飯時間有一個小便當
唔難食但亦都唔算好

終於都來到瀧上町芝櫻公園
雖然未滿開,但都令我同蝸牛先生大開眼界
芝櫻開到一地都係,好似鋪咗一塊好大的粉紅色地毯
真係不得不佩服日本人的規劃
喺度逗留80 分鐘,但都係行唔哂

之後又坐個幾鐘車去下一站

上湧別鬱金香公園
一落車除了覺得好靚之外,仲覺得好大風好凍
咁大塊地種滿五顏綠色的鬱金香,真係好靚
我哋喺度影咗好多相
呢度只逗留一個鐘,我覺得太少呀!

離開呢度,今日的行程就完了
又再坐幾個鐘頭車返札幌
旁晚時份派發的腐皮壽司便當
由於要留肚,我同蝸牛先生 share 食一個


大約 八點幾九點返到札幌
返酒店放低0野就拿拿聲坐車去薄野食飯

我0地book 了 9:30, 因為行錯路, 遲0左 15 分鐘先到
不過同職員唔太溝通到, 佢似乎都唔知我0地 book 左位

蛯天
http://ebiten.net/

好多台灣 blogger 同旅遊書都有介紹
我0地抱有好高的期望

點了 夜のご馳走天ぷら御膳, ぼたん蛯天丼

ぼたん蛯天丼: 入面的蝦比較大隻, 多汁, 不過味道又唔算特別好
夜のご馳走天ぷら御膳: 比較豐富, 除了天婦羅外, 仲有魚生, 沙律, 茶碗蒸
但味道同樣都係麻麻
最失望係茶碗蒸, 唔知點解佢係甜的, 怪怪~

忙住失望的心情離開
之後入貍小路行0左一圈
不過大部份鋪頭已 closed
所以我0地都係返酒店

在便利店買了果汁, 都幾好飲

今晚 book 唔到 Twins room
Semi double room 真係超細, 累我撞到腳

是日戰利品
海帶湯, 海鹽

第二日行程又完了
今日都玩得幾開心
初頭怕長途車會辛苦, 但原來都ok
只係嫌0係公園逗留的時間唔夠
不過, 如果有機會, 都可能會 join 呢類的 local tour



2 則留言:

  1. 芝櫻和鬱金香都好美呀~~~ 估唔到出名的食店都有失手的時候~

    回覆刪除
  2. Mr. and Mrs. Snail:
    ~Join local 一日團, 都唔錯!! 而且長途車, 如果自己租車渣去, 都好攰!!
    ~啲花, 真係好美!!

    回覆刪除