2014年6月14日星期六

2014.05 - 北海道遊 {Day 4} - 带広三余庵 [失望]

今日開始我哋的 4D3N 道東之旅

8:51 札幌 ~ 11:27 带広

坐火車前先去買早餐
蝸牛先生買了便當 
(到第四日才第一次食魚生, 蝸牛先生覺得好委屈)

日本的便當真係好靚


而我就因為前一晚食滯了, 所以只買了麵包

带広,係我0地道東之旅的第一站
到步後先將行李放 locker
之後就即刻去食呢度的名物

元祖豚丼
JR 带広駅北口, 過對面馬路即見
我哋11:45 去到,排第二,好快就可以入去

豚丼,我揀了细size, 蝸牛先生揀了中size

中size 嗰碗豚肉明顯多啲,凸邊的

豬肉有份炭燒味,好食!只係嫌肉質唔夠鬆化

仲點了麵豉湯,不過冇乜特別

食飽就喺附近亂,我哋發現呢度食店比便利店仲要多,差不多每五步就有一間
不過街上就幾乎見唔到有人, 靜得好緊要呢~

至於可 shop 的鋪頭亦無乜
不過都有一間算多嘢睇的廚具店
入面有賣 Le Creuset, Dansk, 野田琺瑯等

Amatati & Amati kkozawa.co.jp
带広市西3條南8-1-1

呢日我冇買嘢,不過第二日都係忍唔住返去買

今晚我0地會住溫泉酒店
預約了溫泉酒店 shuttle bus
有人見距離約定時間仲有二十分鐘, 於是提議行去買 CAKE
旅遊書話,  CAKE SHOP 0係带広駅只需步行十分鐘
結果, 我0地快行都要十幾分鐘, 好趕好攰!!

十勝トテッポ工房
www.toteppo-factory.com

店鋪細細, 但入面迫滿客人, 而且蛋糕款式好靚, 好多款
不過我0地時間無多, 入去好快揀0左件 cake 就趕返去車站

酒店的 shuttle bus 就泊在带広駅北口 (即巴士站旁邊)


今日同車仲有一 pair 外國人 x 亞洲人的情侶
佢哋先落車,到步時職員好快就出來接佢哋
我哋反而差不多去到門口先有人理
入到去,佢哋被安排喺一個好好 view 的位waiting
而我哋就只被安排坐一個冇 view 的位
心諗: 做乜大細超!!

三余庵
http://www.sanyoan.com/

呢間都算係北海道比較出名的温泉酒店,據聞嘢食都好得
我同蝸牛先生都好期待今次的住宿

大堂一角

Welcome 點心
味道不過不失, 但又唔算特別好食


今次我哋 book 咗一間複式露天私家風吕的房
357 春之花


入到房,即刻嘩一聲,超大,有兩層 (book 咗成半年有多,完全唔記得自己 book 咗乜)
參觀完, 就坐低享受頭先買的蛋糕同士多啤梨


坐0係度嘆住食, 都幾好享受

休息陣就開始享受我哋的私人風呂

呢個風呂比較細,而且入面有好多雜質 (蝸牛先生話係藥材喎)
另外佢水位亦都太深,女仕唔夠高坐低浸 (一坐d 水就差不多浸到上膊頭)
跪喺度浸都幾攰
風呂亦不夠平滑,蝸牛先生唔小心刮到流血,心痛 c 禾

附近唔算一望無際,上水落水嗰下好驚比人見

浸完就出去酒店四圍兜吓
嘻嘻...買0左一支豚丼汁, 返香港可以回味0下


終於到食飯時間,為食的蝸牛先生好期待
食物好精緻好靚,味道唔錯但又未去到勁好食
不過佢主要係冷盤,我唔太 like, 因為肚仔受唔到
好難明點解要有咁多道菜,根本食唔哂,好浪費
臨走有兩件腐皮壽司俾我哋帶走宵夜,Crazy!


諗住上房休息一個鐘就再去浸
點知我肚痛呀!應該係食得太多凍嘢……
為咗令我振作,蝸牛先生仲一邊開住音樂,一邊跳舞添, haha...
結果, 最後蝸牛先生自己浸,我只係浸腳咋 (肚痛無心機呀!)


夜晚温度低0左好多,浸住温泉都幾爽
不過就嫌泉水唔夠熱

浸完溫泉, 呢晚十一點就瞓覺....

8 則留言:

  1. 很豪華的私家溫泉房~~~ 雖然不是100%滿意, 但都是很難得的日式體驗~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係, 好鍾意日本的溫泉酒店, 入到去有種好RELAX 的感覺

      刪除
  2. 呢間溫泉酒店modern得黎好正喎! 不過行程中唔舒服真係有D掃興呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我鍾意佢有床 (雖然最後我地都揀0左瞓榻榻米)
      我成日都肚痛架, 每次去旅行都總會因為肚痛而掃興

      刪除
  3. 睇完,你所指失望位係邊樹,係咪接客,定係温泉太深唔夠熱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實最失望係佢個餐,諗住會好好食,㸃知好普通。
      另外佢個風呂太深亦令人好無癮

      刪除