2011年5月18日星期三

2011 台北 + 台中 4天遊 (Day 3 - 上)

2011.05.09 Day 3
(上) 中山站 --> 國立美術館 --> 市政府站 --> 忠孝敦化站 (Milkhouse)
(下) 忠孝敦化站 (橋頭麻辣鴛鴦火鍋) --> 西門町

話說, 之前去新加波無去食當地的名物 <阿坤咖央多士>, 本來都不覺得可惜, 但之後聽到好多人都話勁正, 令我覺得有少少遺憾. 出發去台灣前, 發現原來在台灣都有<阿坤>, 於是就決定今個旅程一定要去試.
按旅遊書 (長空出版社, 即封面閃令令那一本) 指示去了中山站, 我倆在烈日下找了大半個鐘都找不到, 太可惡!! (後來蝸牛先生說, 難怪在阿坤的 web site 裡沒有顯示, 可能早已關門大吉!!) 最後唯有放棄, 隨便在附近找吃....
中山站的小街, 有點日本 feel



最後, 在街尾找到旅遊書另一推介:
福大蒸餃館地點: 台北市中山區中山北路一段140巷11號 (中山捷運站 - 南西三越舊館旁後方巷子內)
蒸餃真的幾好, 不過環境同伙計的態度唔多掂
蒸餃 @ 福大蒸餃館
這是山東風味的蒸餃, 皮薄又多汁, 今次旅遊書終於無介紹錯

酸辣湯 @ 福大蒸餃館
見好多人都叫一碗, 於是我們又照跟, 但我就覺得太重胡椒味 (定味精?!)



除了想去 <阿坤> 外, 其實在中山站蝸牛先生還想去一間 cake shop 的. 點知..........旅遊書上的 cake shop 已變身成為婚紗鋪, 攪到蝸牛先生好失望. 不過, 好彩他想吃的 cake shop 不只一間, 最後改去 - Afternoon Tea.
Afternoon Tea地點: 台北市南京西路14號2F (新光三越台北南西二館)
好鍾意 Afternoon Tea 的家品, 不過可惜價錢唔靚 (再加上蝸牛先生一句 "呢d碗日本城 $10 都有一隻 ), 令我無哂購買意欲.
撞正 lunch 時間, 所以都要等一陣位.
櫻花櫻桃生起司蛋糕 @ Afternoon Tea
蛋糕清清地都幾好味, 不過就不太特別

洋甘菊蘋果茶 @ Afternoon Tea
普普通通

食完就出發去 <國立台灣科學博物館> 睇 "日本 3D 藝術畫展". 其實之前已 PLAN 好去輕井澤睇的, 可惜最後去唔成, 估唔到台北最近又做緊, 於是就決定去睇下.
展館比想像中多人, 要影相就要先排隊, 好彩台灣人都算守秩序, 唔多覺有打尖的情況出現 (如果在香港的話, 肯定會勁多人打尖!!), 我們在入面清磨了大約兩個鐘就離開了.
其實當時肉眼睇並不覺得太立體, 不過影相後睇返就會覺得好立體, 好神奇!!!


下一站去市政府捷運站, 那裡有蝸牛先生想看的結他. 因為已經開始肚餓, 於是就沿途找吃, 最後揀了一間地道小店.
炸雞排飯 @ 市政府站地道小店
雖然環境麻麻, 不過味道幾好, 一個飯還可以跟 3 款菜和例湯, 好抵食而且有驚喜!!

食完就陪蝸牛先生去看結他, 之後就再去下兩站 <米哥烘焙坊> 和 <查理布朗>.
雞蛋布丁 @ 查理布朗烘焙店
地點: 新光三越A4館 B2
上次去台北時已經想買, 不過 FINAL 搵唔到, 好彩今次好快就搵到, 雖然無想像中咁好食, 但其實味道都唔錯的, 而且好滑.

入面有說明書講解製作過程


之後再去 <米哥烘焙坊> 找我想吃的 "半熟乳酪布丁蛋糕", 但原來市政府分店沒有賣這個, 好失望啊!~ 之後店員告訴我們在 忠孝復興站的分店有賣, 於是我們又即刻趕去那裡.
MILKHOUSE (米哥烘焙坊)
地點: 台北市大安區忠孝東路四段130號 (忠考敦化站, 地下街12號出口, 一出即見)

半熟乳酪布丁蛋糕 @ MILKHOUSE (米哥烘焙坊)
難以形容的好食, 真係要極力推介俾朋友!! 食完一件後, 決定明天再來入貨, 帶返香港做手信 (不過, 它實在太易溶喇...所以基本上唔可以拎出街, 怕會變壞, 最後唯有我跟蝸牛先生慢慢食)


之後就坐的士返酒店放低雞蛋布丁, 再出發去 <橋頭> 打邊爐.
(待續)

沒有留言:

發佈留言