2010年9月25日星期六

<嫁給您> 揀衫影相 Take 2 @ Agape

終於來到揀衫日, 我需要揀兩條婚紗, 而蝸牛先生就揀一套禮服.
蝸牛禮服款式只得 4 款可以揀, 好彩, 又給蝸牛先生揀到, 不過褲太鬆, 沒有蝸牛先生的 size, 希望改完後真的可以 fit 身一些..
而我, 試了五套, 期間出現了選擇困難症, 因為我揀來揀去的款都似乎差不多, 好彩最後staff 拿了一條不同類的給我試, 試完後就立即可以下決定.
其實今日揀裙時, 我的心有少許掛住 COCOON 的婚紗, 總覺得那邊應該會好一點..可惜已經無得返轉頭......不過, 我知道若我揀了 Cocoon, 到時又可能會想著 Agape 的..反正, 是我心太多..哈...
我的 casual look 還未決定好, 現在只剩一星期多, 我要抓緊一點啦!!!!

沒有留言:

發佈留言