2010年9月11日星期六

<嫁給您> 蝸牛先生 1ST FITTING @ MODE

因為上次已買了一套老西, 所以蝸牛先生原本只打算在 MODE 租一件禮服就可以, 怎料.... FITTING 完後, 蝸牛改變了主意...最後, 一套變成了兩套, 即蝸牛先生當日總共有三套西裝....勁!! 直迫我, 我都只是一婚紗, 兩晚裝而已..
而原本蝸牛先生又打算揀平腳款式, 不過最後又改變了主遂.....最後, 平腳變成了英式燕尾..
這裡的老西 CUTTING 超好, 蝸牛穿上後, 十分英俊 ...本來我好抗拒白色西裝 (因為好怕懶係白馬王子咁..), 不過蝸牛穿上後, 又覺得幾好.....而因為租一套同兩套的價錢只差一千蚊而已, 所以......最後.......揀了兩套!!
GOOD!! 今日又完成一項!!
後話: MODE 的 SERVICE 真的很好, SALES 好主動又有心機...很不錯~

沒有留言:

發佈留言