2010年9月6日星期一

蝸牛先生置裝

今日同蝸牛先生去買恤衫同鞋, 最初去了 <金都>, 格好價後, 我提議不如都去 <旺角荷李活中心> 望望, 因為印象中記得別人說那裡比較便宜. (heehee...而其實我都想落旺角睇相機)..
結果, 這邊的恤衫比起 <金都> 平成$50, 鞋就平百幾....蝸牛先生又試中了一套西裝, 才 $680, 平過出去租!! 哈, 好少見到蝸牛先生買到一袋二袋....因為節省了不少, 所以蝸牛先生都幾開心.
陪完蝸牛先生置裝, 就到我去睇相機...最後買了 Sony 的 nex 3....這已經是我第3 部的 Sony 相機, 盡管別人說 Sony 相機不好, 但我卻覺得它影出來的顏色很 sharp, 我好 like !! 所以, 最後都放棄了 Olympus, 重投 Sony 的懷抱.
買完相機後才 6 點鐘, 行到又攰, 手上的東西又多, 於是我提議提早吃飯 ...蝸牛先生一早想好再去 <名寶石> 吃西餐, 本來訂了 730, 我們去到 630 不夠....嘩...竟然都要等位...太誇張了!! 等了差不多十五分鐘終於有位.
本來, 我想吃海南雞飯, 蝸牛先生想吃焗豬扒飯. 不過, 看完餐牌後, 我們都改變了心意
紙包海鮮炒飯
(我好奇"紙包"是什麼, 原來是酥皮...酥皮做得幾好, 不過略嫌海鮮少了一點. 但我跟蝸牛都不明白, 為什麼把西瓜和蜜瓜都放進碟裡去...)

銀雪魚併黑豚豬
(我愈來愈愛吃黑豚豬, 這裡的整得幾好吃)

太好, 我的鞋, 蝸牛先生的恤衫和鞋都攪定了. 休息了近兩個月什麼都沒有做過, 似乎其他 ITEMS 我們要趕緊完成了....

沒有留言:

發佈留言