2019年4月27日星期六

2019.02 京阪遊 {Day2}報仇pancake

2019.02.17 {京阪遊}報仇 pancake

尋晚食唔到 target 拉麵
今日一早就出發去排隊
不過今日我哋去咗中津店
鋪頭開十一點,我哋10:40 去到
人數同尋晚差不多
最後都排咗一個鐘鬆啲先入到去


麦と麺助 新梅田中津店 (Tabelog 3.92分)


登、登、登、登
就係佢
湯㡳好飮,肉好嫩,其中有一塊燒過的好正
食完冇後悔要用一個鐘去排


食飽之後就開始今日嘅旅程
坐車落難波
去咗雜誌介紹嘅新商場 SkyO
原來冇嘢行的
得嗰幾層,仲要啲嘢唔岩睇
所以我哋好快就走咗
之後轉戰 0101
蝸牛先去又有大收穫
行完就去食茶點

Micasadeco & cafe(tabelog 3.57)
呢間pancake 店其實之前已經想食
但一直未有機會,今次終於都食到
我哋三點幾去到,人龍唔算好長,大約十個人
不過最後都差不多排咗一個鐘






pancake 好鬆軟,好有蛋香,好好食


呢個朱古力味都好食
不過食兩個都幾漏
呢間係繼幸福pancake 後,另一間鍾意嘅pancake 店


食完就行返出去大街
見到條街有好多人聚集
原來日本呢邊仲興緊捉精靈
蝸牛先生又拎部電話出來捉
就喺呢個時候,我竟然突然肚痛!!
於是同蝸牛先生講,點知佢掛住捉精靈無視我
我等咗陣再講多次佢先肯離開同我搵廁所
好彩日本周圍都有乾淨嘅廁所
解決完之後又繼續行程
行來行去覺得呢頭冇嘢行
於是返返去梅田行街


今晚book 咗食壽司
食飯前先返酒店放紙戰利品
之後就出發
比預約時間早咗15 分鐘去到餐廳
點知侍應叫我哋夠鐘先返來
唯有周圍行吓先(但呢頭只得食肆冇嘢行)


鮨千陽 (tabelog 3.63)


其實 book 完後上網見到呢間餐廳嘅醜聞
報導話個女師傅喺切魚生時用手整咗一吓頭髮
同埋將刀嘅封囗位向住顧客
不過我哋見唔係啲咩大件事就冇 cancel

呢晩我哋都見到呢位女師傅
不過已經調咗入廚房

呢晩招呼我哋嘅都似係生手,唔係好pro
而且竟然又出現用刀囗位對住客人嘅情況
至於食物
水準都係普普通通



























餐廳分兩層,唔算好大
我哋坐上層,只可容納三組客人
我哋嘅左邊係一 pair 日本人,成晚不停飲酒
飲完一款又一款,好堅
右邊似係泰國情侶
個女仔成晩走來走去,好多電話要傾
返來又拎住舊壽司影好耐相都唔食
我慶幸佢唔係香港人!

食完都成十點幾
快快坐車返酒店休息


沒有留言:

發佈留言