2019年4月13日星期六

蝸牛太太東京學藝

蝸牛太太東京學藝

兩年前開始學整包,雖然唔算整得好好,但感覺過程好治癒。

一直對藍帶都有啲興趣,又咁岩想劈炮唔撈,所以就乘機比三個月時間自己,去做自己想做嘅嘢。

不過今次就犠牲咗蝸牛先生,我知我呢三個月一定會好掛住佢。

我六月底就會出發,1/7 開學,之後九月尾畢業 (我希望畢到業啦)。

專登開咗個 page 去紀錄今次留學嘅點滴,有興趣可以 like 吓。
小心:喺嗰邊一個人咁苦悶,可能我會狂出post 的

2 則留言:

  1. 恭喜晒你可以實現夢想呀!好鄧你高興啊!東京又唔係好遠, 放假同你老公可以互相飛來飛去見啦!好好ENJOY呢幾個月!響FB SHARE多D秘屎!haha...
    BTW,條fb link 開唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 條link 唔知咩事, 一時開到一時開唔到, anyway, 我加咗喺blog 嘅右上角, 你試吓得唔得丫, thx!
      3個月後唔知我會唔會樂而忘返呢, hahaha..

      刪除