2017年10月5日星期四

2017.08 五天東京遊 {Day 4 } 大雨下原宿 / 新宿遊

2017.08.15 五天東京遊 {Day 4 } 原宿  新宿

今日十點幾就出發食炸豬排
雖然東京有好多炸豬扒店喺 Tabelog 都好高分
不過呢幾日係東京嘅假期, 好多話題鋪都無開
所以最後都去返前年食過嘅豬扒店

成藏 (Tabelog 4.12分)
去到已經大排長龍, 今次應該第一 round 都入唔到去
餐廳十一點開門, 上一次差不多時間就會有職員出來排menu
不過今次點解無嘅?
到十一點幾, 終於有職員出來, 不過佢up 咗一大埋嘢
唔知佢up 乜, 但似乎出現咗啲事故
最後排到差不多一點先有得入座...

豬排依然好味, 不過我覺得佢跟餐嗰碗豚肉湯仲出色

食完就出發去原宿啦
今日超超大雨, 好狼狽, 亦都好影響購物嘅心情
無乜特別目標, 求其行吓 Laforet, Line shop 同埋細街嗰邊
都有少少收獲
本來蝸牛先生想試波鞋, 不過大雨之下佢成對鞋連襪都濕哂
佢話唔好意思去試鞋喎
就係咁, 佢吉手而回
大雨加上行到攰, 所以我哋決定返酒店放低行裝之後轉戰新宿
新宿咁大半日真係無可能行得哂
最後都係行唔哂

由於落大雨關係, 晚飯都無周圍去
近近哋去咗高島屋搵食
最後揀咗一間食懷石料理的

福ろく寿 (Tabelog 3.5分)
竟然俾間房我哋
另一枱仲有一家人, 所以我哋都要靜靜哋唔好打擾到人
後尾呢家人走咗, 我同蝸牛先生就變咗包房喇

食物方面就唔算特別好食
特別係個魚鍋, 完全無味
但個燒牛就幾好

食完飯拿拿聲去 Tokyu hand 入貨
距離收鋪仲有15mins, 真係好趕...
好彩最後都買到想買嘅嘢

旅行嘅日子時間過得特別快
今次只玩五日, 真係話咁快就完
聽日係最後一日啦

沒有留言:

發佈留言