2017年9月17日星期日

2017.08 五天東京遊 {Day 3} 築地、銀座、有樂町

2017.08.14 五天東京遊 {Day 3} 築地、銀座

今日去築地唔係為咗食壽司
而係去買乾瑤柱俾老媽
不過原來都幾貴, 原粒裝 8,000 YEN 起跳
一場來到, 最後都買咗少少嘢

可能今日係日本假期, 築地都幾多人
再加上落雨, 行得都幾狼狽

其實今日 lunch book 咗銀座一間壽司店
所以去到築地唔可以食咁飽
本來想食玉子燒, 不過超超超長龍, 只可以放棄
之後隨意買小小嘢食


本來蝸牛先生都想去喜代村食少少魚生
只可惜幾間鋪都排長龍
無緣喇~

差不多時間就坐車去食壽司喇

鮨銀座 おのでら (Tabelog 3.87)

book 位時已經訂埋食咩餐
所以去到只係 order 飲品就ok
揀咗12件的 Omakase


呢餐都幾好食, 而且職員都好nice
蝸牛先生用日文講埋單, 點知原來仲有甜品
食完之後, 個 staff 好鬼馬地叫蝸牛先生講多次
講完之後仲要話佢叻
哈哈, 笑死我~
(識少少日文, 同 staff 有交流都幾好玩, 我要努力!!)

食完之後就向銀座出發
去行吓新商場 - GINZA SIX


商場啲嘢都幾靚, 不過都幾貴

今個 trip 蝸牛先生第一杯雪糕

銀座太高檔, 唔岩行
於是行落有樂町 Lumine, 都係呢度岩行啲
入商場之際突然比我見到有 pancake 店
雖然唔係我鍾意嘅梳乎里pancake
但見佢喺 tabelog 分數都唔差
所以又去食

cafe&books bibliotheque (Tabelog 3.54分) 
去到咁岩full 咗, 又要排隊

呢個 pancake 都幾漏, 我始終都係鍾意食一陣風嘅梳孚里pancake
雖然漏, 佢味道唔差的

儲夠能量之後就起行
估唔到八月中仲有減價貨買
喺度買咗幾件幾千yen 嘅衫
有件仲要係made in japan, 好抵!

行到咁上下就要離開去食飯
今晚 book 咗去食牛
餐廳地點好隔涉, 惠比壽車站行去要成15分鐘
於是決定坐的士

估計呢度係住宅區

由於我地早到而餐廳又full 哂
所以我哋都等咗差不多半個鐘先有得入去

全日文menu 
好彩而加睇日文menu已經無咁騰雞 (大前題係個staff 唔好企我隔離, 哈哈)
不過 staff 唔識英文, 其實都有少少雞同鴨講
最後總算都叫到啲嘢食

前菜
多士旁邊堆嘢, 其實一上枱我已經覺我佢好似米田共
雖然食完都唔知佢係乜, 但出奇地好食








呢餐好食, 其中好欣賞佢嗰兩碗飯
埋單後餐廳每人有一袋小禮物
返酒店打開發現原來係吉列牛三文治
不過已經食到好飽, 唯有求其咬幾啖試下就算

臨返酒店買咗盒提子返酒店食
不過勁酸~

今日都幾充實~




沒有留言:

發佈留言