2017年9月10日星期日

2017.08 五天東京遊 {Day 1} 久違了的東京


2017.08.12 {Day 1} 久違了的東京

今次班機都係 before 九點 (08:50)
六點出發去機場
由於坐 business class 的關係, 今次 check in 超快完成

早餐去咗 Cathay 個 lounge
我同蝸牛先生都係第一次去
比想像中少嘢食, 不過晨早流流都食唔到咁多
呢盤係蝸牛先生的, 有火腿, 芝士, 三文魚....

之後休息陣就上機喇
business class 真係超超超舒服


不過去程的早餐麻麻哋

話咁快就到東京
今次飛羽田, 我同蝸牛先生都係第一次
呢邊好似好多嘢都好順暢
過關好少人, 好爽
(第一次日本過完關係要等行李出而唔係行李等我哋)

羽田出新宿有三種方法
(一) 單軌 (二) 京急電鐵 (三) 巴士
巴士一程過直達, 不過我唔鍾意坐巴士
我哋選擇坐單軌去賓松町站之後再轉山手線去新宿
(有特惠票可以買, 出到新宿只係 $400 YEN, 好抵)

月台的感覺有少少似去咗沖繩

原本以為要轉車會好麻煩, 但原來都唔係
中間要行, 不過唔算行好遠
不過我覺得去程行李唔多就ok, 回程如果多行李就唔太方便
因為始終山手線好繁忙同太多人

今次住返新宿南口, 雖然呢間酒店第一次住但大約知道係邊個位
所以好快就搵到
四點唔夠就check in 完, 真係第一次咁快手

JR九州ホテル ブラッサム新宿
(房型: 19平米, 160cm)
酒店唔算好大, 但都唔算細, 兩個行李可以同時打開

上網見人話廁所係乾濕分離, 點知原來 Twins room 先係
不過廁所空間都算大

之後就係醫肚, 第一餐我哋食拉麵
最初行咗反方向, 原來只係喺 Lumine B2

AFURI (Tabelog 3.46分)
主打柚子拉麵
咁岩去到要排隊, 等咗大約15 分鐘

我同蝸牛先生各自揀了柚子鹽味同柚子醬油
味道幾特別的, 同平時食到的湯底唔同
我覺得都值得一試
另外, 佢塊叉燒係灸燒過的, 有微微的焦香, 好食
不過好似得一塊, 好唔夠喉

可以揀手打麵, 不過太心急買飛無為意到

食完麵就去行商場啦 (Lumine)
路經南口新商場 NeWoMan
又行咗陣, 不過望落啲鋪頭好高級
所以剩係行咗地下的一間家居店同麵包鋪就走人

LE CAFÉ de Joël Robuchon
雖然香港都有呢間, 但麵包款式唔多
賣相好靚, 好吸引, 基本上款款我都想買

最後我哋買咗呢兩個返去試

行到咁上下就返酒店換衫
因為今晚又 book 咗食西餐
要斯文啲尊重吓場合

ラチュレ (Tabelog 4.42分)
東京都 渋谷区 渋谷 2-2-2 青山ルカビル B1F

 擺盤好鬼靚, 每樣食物都好精緻












話哂都 OVER 4分, 所以對呢餐期望都幾高
不過食完之後又覺得無乜特別
味道係 OK 嘅, 只係唔算驚喜

食完就返酒店休息lu

沒有留言:

發佈留言